
Inovativna tretjina zaposlenih
V Domelu so že enajstič podelili priznanja za inovativnost. Zlati nagrajenec je postal Aleš Božnar, vodja izmene v montaži sesalnih enot.
Železniki – V Domelu se že vrsto let zavedajo pomena inovativnosti za dobro poslovanje podjetja. Poleg močnih razvojno-tehničnih ekip, ki skrbijo za stalni razvoj, v iskanje idej in rešitev vključujejo vse zaposlene, za katere so uvedli sistem za registracijo idej in predlogov izboljšav. Kot je pojasnila predsednica uprave Domel Holdinga Jožica Rejec, je lani z inovativnimi predlogi v sistemu sodelovalo že 298 zaposlenih oz. 31 odstotkov kolektiva. Skupaj so prispevali prek 730 predlogov inovacij, z njimi pa so prihranili več kot 200 tisoč evrov.
Najboljše predloge vsako leto tudi nagradijo, letos so tako ob navzočnosti častnega gosta prof. dr. Boruta Likarja, rednega profesorja in znanstvenega svetnika na Fakulteti za management na primorski univerzi, priznanja inovativnosti podelili že enajstič. Zlato priznanje za inovativne dosežke v letu 2014 so podelili Alešu Božnarju, vodji izmene v montaži sesalnih enot, ki je doslej prispeval številne predloge izboljšav, ki pomenijo nov pristop dela in prinašajo gospodarsko korist. Nagrado za največ vpisanih predlogov je prejel Robert Rovtar, nagrado mentorju za učinkovito spodbujanje inovativne dejavnosti si je prislužil Robi Mesec, vodja montaže sesalnih enot, razvojna ekipa leta 2014 pa je postala ekipa, ki je pod vodstvom Primoža Vidica delala na projektu namizne centrifuge Centric 350. Podelili so še pet srebrnih in osem bronastih priznanj za inovativnost.
Lansko leto je bilo za skupino Domel zelo uspešno, je še povedala Jožica Rejec: »Obseg prodaje smo povečali za več kot enajst odstotkov v primerjavi z letom 2013. Rezultate smo podvojili, saj bo v skupini nekaj čez pet milijonov evrov dobička. Glede na lani smo si za letos postavili malo manj ambiciozne cilje, saj smo na prepihu ekonomskih in finančnih gibanj. Tudi z manjšo rastjo moramo narediti dober rezultat, za cilj pa smo si zadali dvoodstotno povečanje obsega prodaje.«