Kdo bo vodil blejski turizem
Dosedanji direktorici Turizma Bled Evi Štravs Podlogar se izteka tretji mandat.
Bled – Evi Štravs Podlogar, ki že dvanajst let vodi Turizem Bled, se marca izteče tretji zaporedni mandat. Razpis za direktorja je bil že objavljen, nanj se je prijavilo sedem kandidatov, med njimi tudi dosedanja direktorica. Ob tem nekateri na Bledu menijo, da bi turizem na Bledu potreboval nov zagon z novim direktorjem osrednje turistične organizacije, spet drugi, med njimi tudi župan Bleda, pa dosedanje delo Štravs Podlogarjeve ocenjujejo kot dobro. »Dosedanje delo direktorice Turizma Bled ocenjujem kot dobro. Z njo sem uspešno sodeloval še kot direktor Vile Bled. V vseh turističnih krajih je to med najbolj nehvaležnimi službami, ker se na turizem spozna pač vsak,« je dejal Janez Fajfar, ki pa je poudaril, da kot župan vpliva na izbiro direktorja nima, saj ne sme biti niti član sveta zavoda niti komisije za izbiro. Tudi Eva Štravs Podlogar meni, da je skupaj s svojo ekipo doslej delala dobro. »Osebno ocenjujem, da Turizem Bled sodi med najbolj učinkovite in najbolj uspešne lokalne turistične organizacije v Sloveniji. Seveda je uspešno delo mogoče samo z dobrim in sposobnim teamom. Poleg mene kot direktorice so še tri sodelavke. Vse smo zelo operativne in pokrivamo zelo različna področja delovanja – od priprave in izvedbe tiskovin (letno natisnemo več kot 200 tisoč izvodov zelo različnih tiskovin), vsako leto tudi kakšno povezano z novim produktom, skrbimo za številne obiske tujih novinarjev in študijskih skupin, letno jih je preko 600, organiziramo in soorganiziramo prireditve, soustvarjamo nove produkte skupaj s turističnim gospodarstvom, urejamo spletno stran www.bled.si, ki smo jo tudi posodobili, skrbimo za promocijo Bleda doma in v tujini, zadnja štiri leta vodimo in izvajamo aktivnosti regijske destinacijske organizacije RDO Gorenjska ...« je dejala Štravs Podlogarjeva. Kako pa odgovarja na enega od očitkov, da Bled še ni postal vrhunska turistična destinacija, kar je eden glavnih ciljev iz strategije razvoja? »Vrhunskost destinacije je odvisna od najšibkejšega člena v destinaciji. Strinjam se, da imamo na Bledu vsi skupaj še veliko izzivov. Avtor omenjenega mnenja je za vrhunsko destinacije izpostavil tudi obvoznico, urejenost, ponudbo v kraju in cenovno politiko ponudnikov; vse to pa so področja, za katera jaz vsekakor nisem pristojna. Verjetno pa se mi prav zaradi mojega dolgega staža v turizmu in javnih nastopov včasih zmotno pripisuje večjo moč, kot jo dejansko imam, saj niso osamljeni primeri, ko dobim osebne klice na temo kakovosti postrežbe ali hrane v posameznem lokalu, urejenosti poti ob jezeru ... Cenovna politika je v tržnem gospodarstvu domena ponudnikov in žal mi je, da nekateri ponudniki ne delijo naših skupnih vrednot, ki smo jih opredelili tudi v naši strategiji – saj bi drugače tudi povišali ceno.« S tem se strinja tudi župan Fajfar: »Bled bo lahko vrhunska turistična destinacija, ko bo država končno zgradila obe obvoznici in ko bodo hotelirji dali več na kvaliteto kot na kvantiteto gostov.«