Poroke velika poslovna priložnost
Na Svetovni turistični borzi v Londonu je v začetku novembra svojo turistično ponudbo predstavila tudi Slovenija. Letos so posebej izpostavili Bled.
Bled – Slovenija se je z izpostavitvijo Bleda predstavila kot prestižna in romantična destinacija za tiste, ki iščejo nove in ekskluzivne destinacije za poroko in poročna potovanja. »Pripravili smo animacijo na temo porok, zato je na slovensko stojnico vabil poročni par, obiskovalci pa so se imeli možnost z ženinom in nevesto tudi fotografirati v čisto pravi pletnji, ki smo jo postavili v animacijskem kotičku,« je razložila Eva Štravs Podlogar iz Turizma Bled. Fotografija, ki so jo prejeli v nekaj minutah, je imela v ozadju prečudovito blejsko panoramo – otok in grad. Na slovenski stojnici se je sicer od 3. do 6. novembra na več kot 150 kvadratnih metrih predstavilo 18 turističnih podjetij in organizacij.
Predstavitev v slovenskem paviljonu je Eva Štravs Podlogar ocenila za zelo uspešno, saj je bila stojnica zelo vpadljiva in zato tudi zelo fotografirana. Ker je bila v središču tematika poroke, so ob tej priložnosti pri Turizmu Bled izdali tudi posebno brošuro z naslovom Vaša zgodba o ljubezni. »Romantična podoba Bleda zelo pritegne, zato v porokah vidimo veliko poslovno priložnost. Od 350 porok na leto na Bledu je približno 50 do 80 parov iz tujine,« je pojasnila Eva Štravs Podlogar in dodala, da je obenem Bled privlačen tudi za praznovanje obletnic in preživljanje medenih tednov, marsikdo njihov kraj izbere tudi za zaroko. Verjame, da so bili s svojo predstavitvijo v Londonu zelo prepričljivi. »Upamo pa, da bo povečanemu povpraševanju na britanskem trgu sledil tudi naš letalski prevoznik, da bodo britanski turisti sploh lahko prišli v Slovenijo,« je še kritično dodala Eva Štravs Podlogar.