S turizmom mislijo resno
Škofjeloško območje vsako leto obišče okoli 250 tisoč gostov, od tega jih le okoli 15 tisoč prenoči.
Do leta 2020 želijo na Škofjeloškem število ležišč povečati z okoli sedemsto na tisoč, število nočitev pa s 15 na 30 tisoč. Cilji so v povezanem delu občin dosegljivi, so prepričani snovalci skupne strategije turizma na Loškem.
Visoko – Razlika med 15 in 250 tisoč je velik izziv za štiri občine na Škofjeloškem, kjer si želijo, da bi turiste zadržali več kot le dva dneva in pol. Zato so zasnovali skupno turistično strategijo 2020+, ki so jo v Tavčarjevem dvorcu na Visokem v teh dneh predstavili župani Milan Čadež (Gorenja vas - Poljane), Miha Ješe (Škofja Loka), Janez Žakelj (Žiri), direktor razvojne agencije Sora Rok Šimenc, pripravljavka strateškega dokumenta Miša Novak (Alohas) in vodja Turizma Škofja Loka Andreja Križnar.
Na Škofjeloškem imajo le 736 nastanitvenih kapacitet. S skupno strategijo in jasno vizijo turizma želijo prepričati investitorje o vlaganjih in jim pokazati, da s turizmom mislijo resno. Že sedaj imajo nekaj skupnih projektov. Sosednjima občinama je skupen tudi dvorec Visoko, kjer so lani razvili ponudbo porok in te do danes podvojili. Vse štiri občine povezuje Rokodelski center domače in umetnostne obrti, pa projekt Okusi loškega podeželja s ponudbo več lokalnih sezonskih jedi, ki uspešno povezuje gostince in dobavitelje domačih pridelkov, tretje pa so tematske poti.
Več obiskovalcev, več tistih, ki se bodo na Loškem tudi nastanili in ostali dlje, so cilji, ki jih nameravajo doseči tako, da jim bodo po eni strani ponudili privlačna izhodišča, po drugi pa zanimiva doživetja, zaradi katerih bodo ljudje prihajali v te kraje. Zgodbe posameznih območij (pasijonska zgodba za Škofjo Loko, ljubezenska zgodba po navdihu Cvetja v jeseni za Gorenjo vas - Poljane, kovaštvo in klekljanje za Železnike ter čevljarstvo in čipke za Žiri) se bodo zlile v krovno destinacijsko zgodbo, ki govori o izredni ustvarjalnosti tega območja.
V skupni razvojni strategiji za turizem so opredelili vizijo, cilje, prednostne naloge, trženjske usmeritve in aktivnosti na skupnem škofjeloškem območju. Ključno pa je sporočilo, da je to območje bolj konkurenčno, če se predstavlja skupaj.