Spektakularni pristanki
Polet v svet matric: promocija novega albuma Landings kranjske zasedbe The Tide je potekala v spektakularnem aviacijskem duhu – skladbe so med drugim v živo odmevale tako na brniškem letališču kot v astronomskem centru.
Mineva že dobrih deset let, odkar so člani glasbene zasedbe The Tide – pevec Tomaž Štular, kitarist Janez Šter, basist Dejan Osterman, klaviaturist Drejc Pogačnik in bobnar Martin Pogačnik, ki ga je pred kratkim zamenjal Boštjan Gradišek – prvič ‘pristali’ v prostoru za vaje in začeli ustvarjati. In prav pristanki so rdeča nit, ki jih je pripeljala do izdaje novega albuma Landings (Pristanki). Z njim The Tide nadaljujejo svojo ustvarjalno glasbeno pot, na kateri želijo predvsem ostati zvesti sebi ter svobodni v idejno-glasbenem smislu. Plošča je tako preplet čistih balad ter pronicljivih družbeno-kritičnih skladb, ki kažejo zrcalo matrici sveta, v katerem živimo. »V novem albumu gre za devet skladb, zgodb oziroma ‘pristankov’, in sicer v smislu, da se vsaka skladba najprej porodi v neki idejni sferi, nato pa skozi ustvarjalni proces preide v realnost: na nosilec zvoka in preko njega do poslušalcev. In prav to ostaja naš glavni cilj: z iskreno glasbo, očiščene vse odvečne patetike, poslušalce pozvati k razmisleku o svetu, ki nas obdaja.«
Promocija albuma se je pričela v petek z jutranjim gostovanjem v radijskem studiu Vala 202, ki je ves dan v živo spremljal skupino. Sledil je pristanek v etru naravnost z letala Pipistrel, na katerem je Tomaž na višini 1500 metrov ob akustičnem ozadju odpel skladbo Higher. Glasbeno dogajanje se je nadaljevalo na letališču Jožeta Pučnika na Brniku, za konec dneva pa so prihranili nastop v Kulturnem središču evropskih vesoljskih tehnologij v Vitanju. Koncert naslednjega dne v ljubljanskem Siti Teatru je dodal še piko na i uspešnemu pristanku nove plošče.
Tudi po tehnično-produkcijski ter vizualizacijski plati je album dobil nov pridih in na neki način nadgrajuje prejšnje plošče skupine Love & Trust (2006), Live & Clean (2008) ter Kings of the Hill (2010). V zaključni fazi produkcije so v družbo povabili še Matjaža Morausa Zdešarja. “Ta album bo obrnil nov list za novo desetletje ustvarjanja. Odgovori o naši prihodnosti se skrivajo v izgubljenih tujih kovčkih na postajališčih, kjer še nismo bili,” pravijo člani skupine. Devetim skladbam na albumu sta dodana še dva remiksa, za katera sta poskrbela Aldo Ivančič in Matjaž Moraus Zdešar, v pesmi Ring Bell pa se je Tomažu pridružila pevka Emilia. Glede na to, da skupina vseskozi uspešno sodeluje s kreativnim dvojcem Kitsch-Nitch, sta tudi tokrat pokrbela za vizualno podobo albuma in dodala več kot le kip možakarja z brado in kitaro.