
Mladi pozorni na okolje
Z EKOpiknikom se je v sredo uradno zaključilo četrto leto kampanje Pozor(!)ni za okolje, ki je nastala na pobudo zaposlenih v podjetju Goodyear Dunlop Sava Tires.
Smlednik – Kampanja je po besedah Mateja Zavrla iz družbe Goodyear Dunlop Sava Tires presegla vsa njihova pričakovanja, saj se jim je vsako leto pridružilo več dijakov in partnerskih organizacij. V štirih leti je tako kampanja, katere glavni namen je osveščanje mladih o odgovornem ravnanju z okoljem, združila 44 partnerskih organizacij in več kot 12 tisoč dijakov iz vse Slovenije.
Na zaključni prireditvi v Smledniku so slavnostno razglasili tudi zmagovalce letošnjega tekmovalnega dela kampanje. Najbolje so se odrezali EKOfrendi Srednje gostinske in turistične šole Radovljica, Šolskega centra Kranj in Biotehniške šole iz Šolskega centra Nova Gorica. Dijaki šol iz Gorenjske so kot minula leta tekmovali v ločenem zbiranju odpadkov, osrednji aktivnosti vseh šol v projektu pa sta bili tekmovanje v najbolj učinkovitem izvajanju EKOnačrta za učinkovito ravnanje z odpadki, energijo in vodo na šoli ter v najboljši organizaciji EKOdneva. Kampanjo so že drugo leto podprli tudi pri ministrstvu za kmetijstvo in okolje. Kot je poudarila generalna direktorica direktorata za okolje Tanja Bolte, nas naš planet neprestano opominja, da moramo varovati okolje in omejene naravne vire. »Vsak najmanjši korak posameznika šteje. Vedno večji košček k varovanju narave vsako leto prida tudi kampanja Pozor(!)ni za okolje.« Kampanja se bo nadaljevala tudi v prihodnjem šolskem letu, pozornost pa bodo preusmerili k zmanjševanju ogljičnega odtisa.