Vožnje v naravnem okolju naj ureja zakon
Ljubljana – Predstavniki Lovske zveze Slovenije, Planinske zveze Slovenije, Ribiške zveze Slovenije in Zveze tabornikov Slovenije, ki v okviru Nevladne skupine za okoljsko in društveno zakonodajo že nekaj let opozarjajo na nujnost ureditev voženj v naravnem okolju, so sprejeli skupna stališča do sprememb Zakona o ohranjanju narave ter Zakona o vodah ter jih posredovali Ministrstvu za kmetijstvo in okolje. Čeprav se z večino predlaganih rešitev strinjajo, so si enotni, da je treba z zakonom urediti tako problematiko voženj z motornimi vozili kot tudi s kolesi, pri čemer vožnja s kolesi ne more biti obravnavana enako kot vožnja z motornimi vozili, ki povzroča dejansko škodo v naravnem okolju in mora biti obravnavana z večjimi omejitvami in sankcionirana s strožjimi kaznimi. Strinjajo se, da je treba vožnjo s kolesi urejati na način, da se prepreči konflikte med različnimi uporabniki in da se jim nameni površine, ki so že v osnovi grajene za vožnjo z vozili. Državo naprošajo, da poenostavi postopke za gradnjo namenskih športnih poligonov za gorske kolesarje in različna motorna vozila, kar bi razbremenilo pritiske na ceste v naravi. Nasprotujejo pa vsakršnim vožnjam vseh oblik motornih vozil in koles v prosti naravi. V sistem nadzora bi lahko vključili lovske in ribiške čuvaje, taborniške prostovoljce ter strokovno usposobljene varuhe gorske narave.



Zgornja Gorenjska
Kranjska Gora
Jesenice
Žirovnica
Radovljica
Bled
Gorje
Bohinj
Osrednja Gorenjska
Tržič
Naklo
Kranj
Preddvor
Jezersko
Šenčur
Cerklje na Gorenjskem
Južna Gorenjska
Železniki
Žiri
Gorenja vas-Poljane
Škofja Loka
Medvode
Vodice
Vzhodna Gorenjska
Komenda
Kamnik
Mengeš
Trzin
Domžale
Moravče
Lukovica
Karavanke
