Za turiste ni občinskih mej
Gorenjski župani so Turizmu Bled podaljšali mandat za vodenje Regionalne destinacijske organizacije, ki je v minulih treh letih uspešno povezala turistično ponudbo vseh 18 gorenjskih občin.
Adventni vikendi na Bledu so tudi letos v znamenju številnih prireditev, v središču katerih je sejem domače in umetnostne obrti na terasi kavarne Park, na Blejskem gradu pa vsako soboto prižgejo svečke na adventnem venčku ob zvokih prazničnih pesmi pevskih zborov. V Veliki Zaki bo v soboto zaživela Zimska pravljica, na božični dan pa si bo v Grajskem kopališču že po tradiciji mogoče ogledati Legendo o potopljenem zvonu, ki jo bodo letos še nadgradili. Ob koncu leta bodo spet sklenili krog prijateljstva okrog Blejskega jezera, ki bo letos v znamenju zaseke, saj jo bodo ponujali na vseh stojnicah ob jezeru.
Bled – V projekte, ki so jih izpeljali v okviru Regionalne destinacijske organizacije (RDO) Gorenjske, so v preteklem triletnem obdobju vložili skoraj 530 tisoč evrov, pri čemer so 230 tisoč evrov dobili povrnjenih iz evropskih skladov, preostanek pa so zagotovile občine, turistične organizacije in ostali deležniki pri projektu. Gorenjski župani so s potrditvijo programa dela RDO in finančnega plana za leto 2014 omogočili nadaljevanje uspešne zgodbe skupne turistične promocije Gorenjske, je poudarila direktorica Turizma Bled Eva Štravs Podlogar.
V okviru RDO Gorenjska so v minulih treh letih gorenjsko turistično ponudbo predstavili na 12 sejmih in delavnicah doma in v tujini ter pripravili deset različnih tiskovin v nakladi 130 tisoč izvodov in izvedli 15 oglaševalskih akcij. Skupaj so zasnovali integralne turistične produkte, med katere sodi tudi zelena kartica gosta Gorenjske, ki so jih po besedah Eve Štravs Podlogar izdali prek štiri tisoč. Skupaj z etnologom Janezom Bogatajem so izdelali strategijo gastronomije Gorenjske, pri čemer so opredelili tudi izbor jedi za vrh kulinarične piramide, ki jo sestavljajo štiri jedi, in sicer bohinjski sir, ajdovi in koruzni žganci z zeljem in repo, krapi in blejska kremšnita. S skupno promocijo na sejmih doma in v tujini, je napovedala Eva Štravs Podlogar, bodo nadaljevali tudi v prihodnjem letu, ko bodo še nadgradili integralne turistične produkte, kot so poroke in gastronomija, posodabljali bodo tudi spletno stran. Nadgradnjo preteklega sodelovanja na področju turizma po njenem predstavlja tudi novo turistično naravovarstveno informacijsko središče Triglavska roža, ki bo aprila zaživelo na Bledu. »V turizmu gost ne sme občutiti mej občin,« je ob tem še poudarila Eva Štravs Podlogar.
Zadovoljna je tudi z letošnjo, zlasti poletno turistično sezono na Bledu, saj so do konca novembra našteli za štiri odstotke več nočitev kot v enakem obdobju lani. »Prva polovica leta je bila po številu nočitev na ravni lanskega leta, od julija do oktobra pa smo ustvarili od sedem do devet odstotkov več nočitev kot lani. Povečala se je tudi zunajpenzionska potrošnja,« je pojasnila Eva Štravs Podlogar. Največji porast nočitev so zaznali pri gostih z Malte in Češke, kar za 18 odstotkov pa se je povečalo število nočitev britanskih gostov po uvedbi dodatne čarterske povezave med Londonom in Ljubljano od maja do oktobra.