Mercator stabiliziral svoj tržni delež
Ljubljana – Skupina Mercator je v prvih devetih mesecih leta ustvarila dve milijardi evrov čistih prihodkov iz prodaje ali 3,6 odstotka manj kot v istem obdobju lani in ustvarila 17,6 milijona evrov izgube (zgolj v tretjem kvartalu 2,4 milijona evrov). Nižji prihodki so posledica slabše prodaje tekstilnega in tehničnega programa in nižjih prihodkov v Sloveniji in na Hrvaškem. Uspešno so obvladovali stroške (v devetih mesecih 27,4 milijona evrov), zadolženost so v tem obdobju znižali za 30 milijonov evrov, dolg skupine pa še vedno znaša skoraj milijardo evrov. Z upniki jim je pred kratkim uspelo doseči načelni dogovor o prestrukturiranju dolga ter si s tem zagotovili finančno stabilnost. Kljub zaostrenim razmeram na trgu je Mercatorju po letih padanja v prvih devetih mesecih letošnjega leta s številnimi trženjskimi aktivnostmi uspelo ustaviti padanje in v zadnjih mesecih tudi stabilizirati svoj tržni delež.