
Sezono bodo potegnili v september
Učinki pred meseci podpisane pogodbe med Hitom Alpineo in švicarskim podjetjem Shopos še niso vidni, zato pa kranjskogorsko hotelirsko podjetje s pridom izkorišča lepe in vroče poletne dni in se vse bolj uveljavlja kot destinacija za priprave športnikov. Tudi slovenskih košarkarjev pred prihajajočim Eurobasketom.
Kranjska Gora – »Seveda smo veseli lepega vremena, saj tako gostje Kranjske Gore lahko koristijo vso ponudbo območja, to pa pozitivno vpliva na prihodke vseh turističnih delavcev v Zgornjesavski dolini,« pravi direktor Hita Alpinee Miran Čurin. V podjetju poletno sezono ocenjujejo kot dobro, kapacitete so zasedene, upajo, da bo tako tudi septembra.
Evropsko prvenstvo v košarki, del tekem bo tudi na Jesenicah, še ni napolnilo hotelov? »Ne, nismo še popolnoma zasedeni, vendar bo evropsko košarkarsko prvenstvo zagotovo vplivalo na podaljšanje poletne sezone in pozitivno tudi na finančni rezultat, po drugi strani pa bomo to priložnost izkoristili tudi v marketinškem smislu,« o priložnostih poletja pove Čurin. V zadnjih tednih je v hotelih Hita Alpinee največ italijanskih gostov, veliko je tudi Angležev in Slovencev, medtem ko je bilo julija največ gostov iz držav Beneluksa in Nemčije.
Pripravljalni športni center Slovenije
»Kranjski Gori se je uspelo postaviti med vodilna športno pripravljalna območja v Sloveniji, k temu pa so nedvomno veliko pripomogle Jesenice kot gostitelj predskupine bližnjega košarkarskega prvenstva. Športniki na ta način spoznajo naše kraje in možnosti vadbe in verjamemo, da se bodo kasneje še vračali,« pojasni pomočnik direktorja Mišo Mrvaljevič. Poleg ekip in njihovih spremljevalcev v Kranjski Gori v prvi polovici septembra pričakujejo tudi veliko navijačev, vendar hoteli (kot zapisano zgoraj) še niso polno zasedeni. Zanimivo je, da so se skoraj vse reprezentance, ki bodo igrale na Jesenicah, odločile za Kranjsko Goro oziroma hotele Hita Alpinee.
Pred približno štirimi meseci so s švicarskim podjetjem Sophos Hotels podpisali pogodbo o upravljanju kranjskogorskih hotelov. V Hitu Alpineii pravijo, da si novi upravljavci šele ustvarjajo podobo o delu v hotelih, opazujejo poslovanje, saj ne želijo prehitro postavljati ugotovitev in novih smernic. »Spoznavajo proces dela, pluse in minuse, jeseni pa nas čakajo temeljiti organizacijsko-procesni ukrepi,« napoveduje Mrvaljevič. Pojasni, da ne gre za zmanjševanje obsega delovnih mest, možne pa so prerazporeditve in večje prilagajanje sezonski naravnanosti dela v turizmu.
Večja specializacija hotelov
Morda bodo strokovnjaki bolj izpostavili prednosti hotelov, značilnosti, po katerih so v podjetju znani kot najboljši. Tako pomočnik direktorja poudari, da je Hotel Larix z bližino smučišča najboljši za smučarski turizem, Kompas za nastanitev in dobro počutje športnikov, okolje hotela Špik Martuljek pa mora postati bolj znano po svojih zdravilnih učinkih. »Podjetje Sophos je znano in zelo izkušeno podjetje, kjer bodo znali odgovoriti na konkretna vprašanja, kako delati bolje in uspešneje,« pove Mišo Mrvaljevič. Ob tem izpostavi že dosedanje odlično sodelovanje z lokalno turistično organizacijo in Mirjam Žerjav, kranjskogorskimi žičnicami in tudi drugimi hotelirji, kar bodo negovali tudi v prihodnje.
Podpis dogovora pred vrati
V prvi polovici leta so sicer v Hitu Alpinei povišali promet v primerjavi z enakim obdobjem lani, več je tudi nočitev, vendar naj bi bilo danes še prehitro govoriti, da bo tudi ob koncu leta bolje. Tudi zato, ker naj bi bil dogovor z bankami o zamrznitvi plačila obveznosti tik pred podpisom (dogovor naj bi po prvih informacijah sicer sklenili že do konca maja), za podjetje pa to pomeni boljšo likvidnost in izpeljavo nekaterih investicij, ki bi lahko v kratkem prinesle večji izkoristek in izkupiček za vse vpletene koristi. Hit Alpinea ima okoli 25 milijonov evrov (v javnosti se pojavlja tudi nekoliko manjša ali pa tudi nekoliko večja številka, od 22 do 32 milijonov evrov) dolgov do bank.