Ali je prepoved vožnje s kolesi v naravnem okolju smiselna
Gorenjska poslanka Alenka Pavlič je ministru za kmetijstvo in okolje Dejanu Židanu zastavila pisno poslansko vprašanje, v katerem jo zanima njegovo stališče do problematike gorskega kolesarjenja. Slovenska zakonodaja, natančneje Uredba o prepovedi vožnje v naravnem okolju, namreč določa, da je v Sloveniji v naravnem okolju prepovedano voziti, ustavljati, parkirati ali organizirati vožnje z motornimi vozili, kolesi s pomožnim motorjem in drugimi prevoznimi sredstvi, ki omogočajo gibanje, hitrejše od hoje pešca, in s kolesi. »Gorski kolesarji vztrajno opozarjajo, da kolesarjenja v naravnem okolju ni mogoče metati v isti koš z brnenjem štirikolesnikov, motorjev za motokros ali motornih sani. Vozila na motorni pogon, ki povzročajo hrup, dim in smrad, v naravnem okolju nikakor nimajo kaj početi in je prepoved vožnje z njimi povsem upravičena. Kolesarjenje pa okolja ne obremenjuje nič bolj kot tek ali hoja,« je prepričana poslanka. Kot meni, je nujno treba proučiti smiselnost vsesplošne prepovedi vožnje s kolesi v naravnem okolju in prepovedati le morebitna konkretna nezaželena ravnanja.



Zgornja Gorenjska
Kranjska Gora
Jesenice
Žirovnica
Radovljica
Bled
Gorje
Bohinj
Osrednja Gorenjska
Tržič
Naklo
Kranj
Preddvor
Jezersko
Šenčur
Cerklje na Gorenjskem
Južna Gorenjska
Železniki
Žiri
Gorenja vas-Poljane
Škofja Loka
Medvode
Vodice
Vzhodna Gorenjska
Komenda
Kamnik
Mengeš
Trzin
Domžale
Moravče
Lukovica
Karavanke
