Z novim upravnikom nižji računi za ogrevanje?
Nekateri stanovalci Na mlaki 7 in 9 v Tržiču se še vedno jezijo zaradi visokih računov za ogrevanje v pretekli zimi.
Tržič - Poročali smo že, da so se stanovalci Na mlaki 7 in 9 v Tržiču zaradi visokih računov za ogrevanje lani jeseni z upravnikom Dom sistemi znašli na nasprotnih bregovih, zato bodo na zahtevo stanovalcev konec aprila nehali sodelovati. »Soglasno smo izbrali novega upravnika – podjetje Opus z Jesenic. Upam, da bo podjetje Dom sistemi kurilno sezono korektno izpeljalo do konca,« pravi Robertina Rozman, ki stanuje Na mlaki 9.
Stanovalci so za ogrevanje vso zimo plačevali po 200, 300 evrov na mesec, a jih je vseeno zeblo, položnice pa so ostale nepregledne, pravi Rozmanova, prepričana, da pri obračunavanju nekaj ni bilo v redu. »Stanovalci so pričeli ugašati radiatorje, nekateri smo se ogrevali na elektriko, saj je to zimo v našem bloku veljala tarifa, da je en ogrevan radiator stal sto evrov na mesec. Nesprejemljivo je, da smo za ogrevanje plačevali tudi štirikrat toliko kot v preteklih zimah. Tudi toplotne izgube ne morejo biti kar naenkrat štirikrat večje kot nekoč. Določene postavke na položnicah so neupravičene, nekaterih pa ne razumemo, a ne dobimo zadovoljivih pojasnil,« razlaga Rozmanova in dodaja, da je to zimo kar nekaj stanovalcev zavrnilo visoke račune. Upravnik po njenem posluje neprofesionalno, saj ignorira njihov nadzorni in kurilni odbor, odločitve pa sprejema sam. Kot primer navede, da so za vzdrževanje gorilnika izvedeli šele s položnic. Ko so se stanovalci odločili, da želijo drugega upravnika, se je začelo izsiljevanje, pravi: »Med drugim sem osebno prejela dopis, naj v enem dnevu sporočim ime novega upravnika, kar je nemogoče, in da naj si sami zagotovimo skrbništvo nad kurilnico in nabavo kurilnega olja.«
Podjetje Dom sistemi bo torej upravnik blokov Na mlaki 7 in 9 še do konca aprila. »Želimo pa, da stanovalci do takrat tudi poravnajo dolgove, saj jih novi upravnik razumljivo ne želi prevzeti,« pravi prokurist Tone Volčič. Očitke Rozmanove zavrača kot neutemeljene, prepričan je, da je njen cilj zgolj javno blatenje njihovega podjetja: »Gospe ni bilo na sestanke, kjer smo reševali probleme, niti je ni bilo na sedež našega podjetja, kjer bi lahko razjasnili stvari. Smo ji pa vse že pisno odgovorili.« Stroške ogrevanja, zatrjuje, so obračunavali pravilno, položnice pa da niso nepregledne. »Večina za ogrevanje ni plačevala bistveno več kot prej, v nekaj primerih pa je prišlo do večjih zneskov, saj so novi kalorimetri bolj natančni od nekdanjih, ki verjetno niso kazali realne porabe. Letos je bila huda zima, a je bila poraba kurilnega olja v objektu skoraj enaka kot v lanski zimi.«
Rozmanova je prepričana, da pod novim upravnikom na položnicah ne bo več tako visokih zneskov, a Volčič opozarja, da bodo kalorimetri kazali enako. Pojasnil je še, da odločitev niso sprejemali brez soglasja stanovalcev: »Gospa zmotno meni, da je potrebno najmanj 50-odstotno soglasje lastnikov na vhodu. V resnici moramo imeti soglasje polovice lastnikov v vseh treh objektih, ki jih upravljamo Na mlaki in se ogrevajo iz skupne kotlovnice. Pri gorilniku pa je šlo za interventno vzdrževanje, da so se sploh lahko greli, saj se je pokvaril, za to pa ne potrebujemo soglasja.« Za nastalo situacijo so po njegovem kriva tudi nesoglasja med samimi stanovalci. »Povsem drugačna pa je zgodba Na mlaki 11, kjer s stanovalci zelo dobro sodelujemo in bomo z veseljem še najprej njihov upravnik,« je še dejal.