Dijaki kot aktivni raziskovalci
Kranj - V srednji ekonomsko storitveni in gradbeni šoli so minuli konec tedna gostili usposabljanje učiteljev v okviru Slovenskega učnega kroga, na katerem se je zbralo osemdeset učiteljev osnovnih in srednjih šol. Bistvo projekta, je ob tem poudarila koordinatorka in skrbnica Slovenskega učnega kroga na omenjeni šoli Irena Vidmar, je raziskovalno učenje s pomočjo sodobnih informacijsko komunikacijskih tehnologij in mentorski odnos učitelja z dijaki. »Klasična šola pomeni avtoritativni nastop učitelja, ki predaja znanje, učenci pa so pasivni sprejemniki. V učnih krogih pa z uporabo tehnologije to želimo preseči – otroci postanejo aktivni raziskovalci.« Z uvajanje sodobne tehnologije tudi pri pouku želijo po eni strani stopati v korak s časom in razvojem, po drugi strani pa to predstavlja tudi močno motivacijo, je prepričana ravnateljica srednje ekonomsko storitvene in gradbene šole Damjana Furlan Lazar. »Tehnologijo, ki jo dijaki dobro poznajo, tudi radi uporabljajo.« Slovenija je ob Ukrajini, je ob tem poudaril Bob Hofman iz Global teenager project, pod okriljem katerega deluje slovenski učni krog, edina država, ki ta projekt izvaja na nacionalni ravni. »Z dosedanjimi rezultati sem zelo zadovoljen in vas zato navajam kot vzgled drugim državam.«