Telekom spreminja obračun naročnin
Telekom Slovenije s 1. januarjem spreminja način obračunavanja mesečne naročnine za klasično in mobilno telefonijo. Novost je v obračunu naročnine za nazaj, zato bodo januarske položnice nižje.
Kranj, Ljubljana – Od novega načina zaračunavanja naročnine bodo imeli največjo korist naročniki. Ne samo, da bodo računi, ki bodo plačljivi januarja, ustrezno nižji, po novem bodo bolj transparentni, razumljivi in nedvoumni. Spremenjeno zaračunavanje naročnine bo imelo na naročnike in druge uporabnike tudi več posrednih pozitivnih učinkov, saj v Telekomu Slovenije pričakujejo tudi hitrejšo odzivnost in boljšo kakovost delovanja svojih servisnih služb, s čimer se bo povečalo zadovoljstvo uporabnikov.
Razlogov za spremembo obračunavanja je še več, pojasnjujejo v Telekomu Slovenije: »Dosedanje izkušnje kažejo, da je bil marsikateri naročnik razočaran ali celo jezen, ko je ob spremembi naročniškega paketa prvič dobil račun, ki je bil zaradi obračunane naročnine za vnaprej višji od pričakovanega. Odslej ne bo več tako, pa tudi svetovanje pri izbiri najustreznejšega naročniškega paketa bo precej lažje.«
V družbi pričakujejo, da se bo zaradi sprememb bistveno zmanjšalo število reklamacij na prejete račune, saj jih precejšen delež odpade prav na nerazumevanje dosedanjega načina obračunavanja naročnine. Reševanje drugih upravičenih reklamacij pa bo hitrejše in enostavnejše, enostavnejša bo kontrola računov.
Sprememba bo v Telekomu Slovenije poenostavila tudi nekatere procese dela in razbremenila zaposlene v organizacijskih enotah, ki se ukvarjajo z obračunom, prodajo, reklamacijami in pomočjo uporabnikom. Čeprav bo zaradi te spremembe januarski denarni tok manjši, kot bi sicer bil, so prepričani, da bodo zmanjšanje v prihodnjih mesecih nadomestili z vsemi pozitivnimi učinki sprememb, vključno s prihranki. Pri cenah naročnine v Telekomu Slovenije sicer ne načrtujejo nobenih sprememb.