Talent za vse priložnosti
Test: Peugeot 508 RXH
Peugeot 508 RXH že na prvi pogled kaže, da je posebnež, toda prave posebnosti so očem skrite. Drugi hibridni avtomobil te francoske znamke je seveda nastal zaradi trenutno modne zelene tehnologije, čeprav zunanja podoba bolj napeljuje na spogledovanje s športnimi terenci. Je za pet centimetrov bolj oddaljen od tal kot običajne različice, od katerih se razlikuje tudi po agresivnejši maski hladilnika, zaščitnih aluminijastih elementih pod sprednjim in zadnjim odbijačem ter plastičnih obrobah blatnikov in pragov. Za prestižni videz notranjosti poskrbijo predvsem usnjene sedežne prevleke, seveda pa ne manjka tudi drugih dodatkov za varno in udobno vožnjo.
Hibridni pogon sestavljata 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki poganja prednji kolesi in električni motor, ki je nameščen nad zadnjo osjo. Za prenos njune moči vselej skrbi robotizirani šeststopenjski menjalnik, ki bi lahko deloval bolj senzibilno. Način vožnje je mogoče prilagajati z okroglim gumbom na sredinski konzoli. Voznik lahko krmilni elektroniki prepusti, da sama uravnava delovanje obeh motorjev, lahko določi, da naj avtomobil poganjajo vsa štiri kolesa, čeprav ni namenjen brezpotjem. Na izbiro je tudi športni program, četrta možnost pa je vožnja samo na električni pogon, če je seveda v baterijah, ki so pod prtljažnim dnom, dovolj shranjene energije. V skladu z modnimi smernicami je del serijske opreme tudi sistem za samodejno ugašanje in vnovični zagon motorja. In če ima moda kakšno vrednost, je razmislek o takšnem avtomobilu priporočljiv.
Osnovni tehnični podatki
Gibna prostornina: 1997 ccm
Največja moč pri v/min: 120 kW + 27 kW
Najvišja hitrost: 213 km/h
Poraba goriva po EU norm.: 4,0/4,2/4,1 l/100 km
Maloprodajna cena: 43.000 EUR
Uvoznik: Peugeot Slovenija, Ljubljana