Mestna dostava na elektriko
Mercedes-Benz Vito E-Cell z enim polnjenjem do 130 kilometrov
Pri Daimlerju kot ekonomsko učinkovito in okoljsko prijazno alternativo transporta v mestnih središčih ponujajo električno različico dostavnega Vita. Gre za serijski dostavnik v tovorni ali potniški različici, ki je na zunaj enak kot različice z bencinskimi ali dizelskimi motorji, razlika je le v tem, da je na njem napis E-Cell. Pod motornim pokrovom je nameščen električni motor z močjo 60 kilovatov in navorom 280 Nm, ki je v celoti na voljo takoj, zato se električni Vito zlahka kosa s sorodniki, ki jih ženejo motorji na fosilna goriva. Z mesta do hitrosti 50 kilometrov na uro Vito E-Cell pospešuje v 6,5 in do hitrosti 80 kilometrov na uro v 11 sekundah. Motor za razliko od ostalih različic poganja prednji kolesi. Energijo zagotavljajo litij-ionske baterije z zmogljivostjo 36 kilovatnih ur in nominalno napetostjo 360 voltov. Nameščene so pod dnom vozila, tako da ne zajedajo tovornega ali potniškega prostora, v celoti se napolnijo v največ petih urah. Prav tako ni okrnjena nosilnost, vozilo je namreč dovoljeno obtežiti z 900 kilogrami tovora.
Vozilo je namenjeno predvsem vožnji v urbanih središčih, v prid varčevanju z energijo je hitrost omejena na 89 kilometrov na uro. Z enim polnjenjem lahko prevozi do največ 130 kilometrov, seveda v odvisnosti od načina vožnje. Pri tem je zanimivo, da ni čutiti regenerativnega učinka, ko voznik ne obremenjuje motorja, saj se ta začne šele ob zaviranju.
Mercedes-Benzov električni dostavnik je v eksprerimentalni fazi prevozil več kot 650.000 kilometrov, trenutno pa je vozilo na voljo že v petnajstih evropskih državah. Pri Daimlerju ponujajo predvsem operativni najem za štiri leta z vključenimi 80.000 kilometri in vsemi potrebnimi servisnimi storitvami.