Mladost četrte generacije
Na ceste prihaja nov, od predhodnika občutno drugačen Renault Clio.
Renault Clio je na evropskih trgih eden najbolj uspešnih majhnih avtomobilov. V svoji zgodovini, ki se je s prvo generacijo začela leta 1990, je pobral vrsto laskavih priznanj, spoznan je bil za najvarnejši model svojega razreda in si nabral skoraj 11 milijonov kupcev. Zdaj prihaja na ceste četrti Clio, avtomobil, ki s seboj prinaša novo Renaultovo podobo in tisti, ki mora nadaljevati sago o uspehu.
Kako radikalno je novinec drugačen od svojega predhodnika, ki je kljub letom še vedno dobro držal stik s tekmeci, govori že zunanjost, ki je ukrojena v novem hišnem oblikovalskem slogu. Novinec je s 4,03 metra dolžine dobil nekaj prirastka, je tudi širši in nižji, ima daljšo medosno razdaljo. Vse to je pripomoglo, da je v notranjosti petvratne kombilimuzine več prostora in udobja.
Povsem na novo je zasnovana tudi armaturna plošča, katere del je lahko tudi velik zaslon na dotik na sredinski konzoli, je namenjen radijskemu sprejemniku, navigaciji, telefonu in s priključkom USB tudi zunanjim podatkovnim napravam. Kajpak je v osnovnem nivoju opreme authentique Clio nekoliko skromnejši, a še vedno soliden, pri srednjem expression sta del serijske opreme tudi navigacijski sistem in ročna klimatska naprava, še več dodatkov je pri najbolj založenem nivoju dynamique. Ob vsem tem si kupci lahko zaželijo tudi različne dekorativne dodatke zunanjosti in notranjosti.
Bencinska motorja sta trenutno dva, povsem novi 0,9-litrski turbinsko podprti trivaljnik s 66 kilovati (90 KM) ter že znani 1,2-litrski štirivaljnik s 55 kilovati (75 KM), družbo jima delata 1,5-litrska turbodizelska štirivaljnika s 55 oziroma 66 kilovati (75 oziroma 90 KM). Motorna paleta bo do spomladi še širša, napovedana pa sta tudi kombijevska karoserijska različica in športni Clio RS. Na slovenskem trgu se cene za novi Renaultov adut začenjajo pri 10.990 evrih.