Izkušnje so dragocene
Test: Citroën Jumpy HDi 160 Multispace Exclusive
Nekatera kombinirana vozila namreč vse bolj postajajo alternativa velikoprostorskih potniških štirikolesnikov, cenijo pa jih predvsem uporabniki, ki želijo z enim vozilom opravljati poslovne in zasebne prevoze.
Citroën Jumpy je v potniški različici tipičen predstavnik generacije, ki podira zidove med večjimi enoprostorskimi avtomobili in lahkimi dostavniki in tudi v glavah uporabnikov. Svoj pečat k »prevari« dodajajo še zatemnjena stekla zadnjega dela potniške kabine, ki jo zapirajo drsna vrata na desnem boku, dostop pa bi bil lažji, če bi bila drsna vrata tudi na levem boku, ki so sicer del doplačilne opreme. Z letošnjo prenovo je Jumpy pridobil osveženo zunanjost, ki se kaže predvsem na sprednjem delu, medtem ko v notranjosti izrazitih sprememb ni, oziroma so manj opazne. Kombinacija z osmimi sedeži omogoča prevoz velike količine prtljage ali tovora, kajti za zadnjo sedežno vrsto ostaja še velik prostor. Tovor lahko zamenjajo večji kosi družinske prtljage, tudi kolesa, snežne deske, smuči, sanke in druga športna oprema in veliki družini res ni treba pretirano varčevati s prostorom. Na novo uglašeni 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik suvereno obvladuje Jumpyjevo težo, izkazuje se s prožnostjo, ki jo voznik lahko s pridom izkoristi s pomočjo ne ravno vzorno natančnega, vendar dobro preračunanega šeststopenjskega ročnega menjalnika. Nenazadnje ambicije po družinski rabi nakazuje tudi oprema, namenjena udobju, ki sega vse od elektrike za odpiranje stekel, osrednje ključavnice do klimatske naprave z ločeno možnostjo nastavljanja za zadnji del kabine.
Osnovni tehnični podatki
Gibna prostornina: 1997 ccm
Največja moč pri v/min: 120 kW/163 KM pri 3750
Najvišja hitrost: 170 km/h
Poraba goriva po EU norm.: 9,4/ 6,6/ 7,6 l/100 km
Maloprodajna cena: 33.760 EUR
Uvoznik: Citroën Slovenija, Ljubljana