Vzhodni veter
Subaru se vrača v športne vode z novim atraktivnim kupejem BRZ.
Časi, ko so pri japonskem Subaruju imeli v svojih vrstah pravi športni kupe, so že skoraj pozabljeni, niso pa se odrekli želji, da bi se še kdaj poskusili s takšnim avtomobilom. Zato so v sodelovanju s Toyoto nekaj let snovali novinca, ki nosi ime BRZ, in z njim se vračajo v športne vode. Novinec, ki so ga leta 2008 pokazali v prototipni podobi, se ponaša s športno zunanjostjo, ki so jo ukrojili Toyotini oblikovalci, medtem ko so pri Subaruju poskrbeli za večji del mehanike in motor.
BRZ poganja že znani, sicer pa nekoliko predelani 2,0-litrski bencinski bokserski štirivaljnik, ki je nameščen tako, da ugodno vpliva na težnostno razporeditev, 53 odstotkov je je spredaj in 47 zadaj. Pogonski stroj razvije 147 kilovatov (200 KM) pri 7000 vrtljajih, medtem ko je 205 Nm navora v celoti na voljo v območju med 6400 in 6600 vrtljaji. Motor s pomočjo šeststopenjskega ročnega menjalnika, ki se mu bo kasneje pridružil še samodejni, poganja zadnji kolesi, pri čemer voznik s programskimi gumbi lahko delno ali v celoti izključi nadzor zdrsa koles in elektronski sistem stabilnosti.
Subaru BRZ prihaja zgolj z enim nivojem opreme, ki med drugim vključuje samodejno klimatsko napravo, sedem varnostnih mehov in 17-palčna aluminijasta platišča. Na slovenskem trgu je naprodaj za 31.450 evrov.