Med starodobniki tudi avtobus
Več desetletij stari, a skrbno urejeni starodobniki iz Slovenije in tujine so se v soboto pokazali navdušenim gledalcem v Kamniku in Komendi.
Kamnik - Mednarodno revijo predvojnih starodobnih vozil kategorije A so minulo soboto pripravili člani Društva starodobnih vozil Kamnik, ki združuje že več kot petdeset ljubiteljev starih jeklenih konjičkov iz vse Slovenije. Ob ustanovitvi leta 2001 si je društvo kot glavno nalogo postavilo ohranjanje in razvijanje tehnične kulture na področju avtomobilov in motorjev. To nalogo izvaja z različnimi aktivnostmi, med katere sodijo predvsem različne oblike sodelovanja in povezovanja z drugimi sorodnimi društvi doma in v tujini.
»Letos smo na revijo povabili 35 avtomobilov in 35 motorjev starodobnikov iz Slovenije, Avstrije, Češke, Italije, Madžarske, Nemčije in Francije, a žal čisto vsi niso prišli. Zaradi nesreče ni bilo starodobnikov iz Francije, z njimi pa tudi ne najstarejšega Renaulta iz leta 1889, ki bi ga sicer lahko videli v Kamniku. Najstarejši avtomobil danes tako nosi letnico 1923, smo pa med drugim lahko občudovali Škodo Popular iz Češke, ki je bila narejena v samo dvanajstih primerkih in jo vabijo po vsem svetu, pa tudi motor francoske izdelave z letnico 1900,« nam je povedal predsednik Društva starodobnih vozil Kamnik Miroslav Vrhovnik iz Košiš in dodal, da tovrstna dediščina po svetu sicer nekoliko usiha, a v Sloveniji zadnja leta narašča, zato so tudi tovrstna srečanje vsako leto bolj obiskana.
Na reviji starodobnikov, ki se je sicer začela v Volčjem Potoku, po predstavitvi vozil in njihovih lastnikov v središču Kamnika pa so se vozniki podali še na vožnjo do Komende, so obiskovalci lahko videli tudi prvi slovenski turistični avtobus, poltovornjak iz leta 1928, cisterno Gasilske brigade Ljubljana iz leta 1934 ter vrsto drugih zloščenih lepotcev, ki so jih njihovi lastniki predstavljali oblečeni v oprave izpred druge svetovne vojne.
Na revijo so bili povabljeni tudi veleposlaniki in gostje držav udeleženk; v Kamniku jih je sprejel župan Marjan Šarec.