Začela se je Slovenska turistična borza
Slovenski turizem se tujim kupcem na letošnji turistični borzi predstavlja v Kranjski Gori.
Kranjska Gora - Na tem največjem poslovnem dogodku slovenskega turizma, ki se je začel včeraj, se bo v treh dneh tujim turističnim kupcem predstavila celovita ponudba slovenskega turizma. Kot je povedala Maja Pak, direktorica Slovenske turistične organizacije, se bo na borzi več kot 120 slovenskih turističnih podjetij predstavilo blizu stotim pomembnim tujim organizatorjem potovanj iz 26 držav. »Največ kupcev prihaja s tradicionalnih trgov slovenskega turizma, opažamo pa povečanje zanimanja tudi z drugih trgov, kot so na primer Združene države Amerike ali Švedska. Na borzi udeleženci vzpostavljajo nove kontakte, utrjujejo obstoječe in sklepajo konkretne posle. Gre za izjemno učinkovito trženjsko orodje, saj imajo organizatorji potovanj priložnost, da neposredno spoznajo in doživijo Slovenijo ter njeno turistično ponudbo.«
Vodilo letošnje turistične borze je slogan Slovenija: zelena, aktivna, zdrava, zato ni naključje, da dogodek tokrat gosti prav Kranjska Gora, ki je ena naših najbolj znanih turističnih destinacij za aktiven oddih v naravi. »Priložnosti in pozitivni učinki na trženje, ki jih prinaša organizacija Slovenske turistične borze v destinaciji, so izjemnega pomena. S tem povečujemo njeno prepoznavnost tako v širši strokovni kot tudi laični javnosti,« je zadovoljna direktorica LTO Kranjska Gora Mirjam Žerjav.