Majhen in drugačen
Peugeot 208 vnaša svež veter med majhne avtomobile.
Francoski Peugeot ima po nekaj letih v vrstah majhnih avtomobilov novo orožje, model s številčno oznako 208. Novinec je krajši, ožji in nižji od predhodnika, kljub temu pa potnike prepričuje z dodatnimi petimi vzdolžnimi centimetri v zadnjem delu potniške kabine in z 285 litri prtljažnega prostora. Voznikovo delovno mesto so notranji arhitekti zasnovali povsem na novo; armaturno ploščo so porinili pod vetrobransko steklo in znižali položaj volanskega obroča, ki je majhen kot v kakšnem dirkalniku. Uporabniki, nevešči sodobnih komunikacijskih sistemov, se bodo morali šele privaditi na osrednji zaslon na dotik, s katerim se ukazuje vsem pomembnejšim sistemom, in za tiste, ki jim ne bo šlo, imajo pri Peugeotu pripravljeno tudi bolj osiromašeno izvedbo. Motorna izbira je pestra, bencinski del začenjata 1,0- in 1,2-litrska trivaljnika s 50 oziroma 60 kilovati (68, oziroma 82 KM), nato sledijo 1,4-litrski štirivaljnik s 70 kilovati (95 KM), 1,6-litrski, ki razvije 88 kilovatov (120 KM), in 1,6-litrski, ki s pomočjo turbinskega polnilnika spravi iz sebe 115 kilovatov (156 KM). Tudi med turbodizelskimi motorji je precej izbire, osnovni 1,4-litrski ima 50 kilovatov (68 KM), prav takega je mogoče dobiti tudi z robotiziranim menjalnikom, kar velja tudi za 1,6-litrskega z 68 kilovati (92 KM). Na vrhu je 1,6-litrski štirivaljnik s 84 kilovati (114 KM). Zaenkrat sta na voljo tri- in petvratni karoserijski različici, osnovna serijska oprema med drugim obsega elektronski sistem stabilnosti, šest varnostnih vreč in tempomat, drugi nivoji premorejo še klimatsko napravo, v usnje odet volan, multimedijski sistem, in navigacijsko napravo, za doplačilo so na voljo tudi dekorativne nalepke. Najcenejši Peugeot 208 na slovenskem trgu stane 10.190 evrov.