Pravočasno dodajanje
Večina novejših avtomobilov z dizelskimi motorji je po vzoru tovornih vozil opremljena z ločenimi rezervoarji za tekočino AdBlue, ki je 32,5-odstotna raztopina sečnine, ki se dovaja v katalizator izpušnega sistema in zmanjšuje količino dušikovih oksidov. Pri povprečni uporabi naj bi eno polnjenje rezervoarja s tekočino AdBlue (običajno so prostornine od 17 do 20 litrov) zadostovalo za približno 15 tisoč prevoženih kilometrov, vendar je ta razdalja lahko tudi bistveno krajša ob večjem obremenjevanju motorja, ko se ob višji porabi goriva zvišuje tudi raven izpušnih emisij. Pri večini avtomobilov ni posebnega indikatorja, ki bi prikazoval nivo tekočine AdBlue, vsekakor pa voznika na kritično zmanjšanje količine opozarjajo kontrolne lučke z dopolnilnim opozorilom, kolikšno razdaljo je mogoče še prevoziti. Kar nekaj voznikov je že imelo težave, ker jim je tekočine zmanjkalo in motor se ni hotel več zagnati. Druga težava nastopi, ko želimo AdBlue natočiti na bencinskih črpalkah, ki so ob glavnih prometnicah opremljene s točilnimi napravami, na vseh bencinskih servisih pa je mogoče tekočino kupiti v večjih plastičnih posodah. Težava namreč nastopi, ker so točilne ročke v glavnem prilagojene točenju AdBlue v tovorna, ne pa tudi v osebna vozila. Druga nerodnost je, da imajo nekateri avtomobili ustje za točenje AdBlue ob grlu za točenje goriva, nekateri pa v prtljažnem prostoru ali celo pod prtljažnim dnom, na mestu, ki je sicer predvideno za rezervno kolo. Pri točenju je treba paziti tudi, da se tekočina ne razlije po tekstilnih oblogah ali plastiki, saj lahko pride do poškodb, še bolj pomembna pa je zaščita rok in oči. Če na armaturni plošči zasveti opozorilna lučka za AdBlue, je torej najbolj smiselno zapeljati avtomobil na servis, kjer imajo vso opremo za točenje. Poleg tega nekateri avtomobilski proizvajalci v navodilih za uporabo celo opozarjajo, da naj bo natočena le tekočina, ki je v skladu s standardi proizvajalca oziroma z njegovo odobritvijo.
Serviserji opozarjajo, da je smiselno nivo tekočine AdBlue preveriti že pri novem vozilu, saj proizvajalci rezervoarja ne napolnijo v celoti. Lastnike avtomobilov sicer praviloma o potrebi po dodajanju opozarjajo na vsakem servisnem pregledu, vendar pa tekočino lahko dodajo le, če stranka to želi.



 Zgornja Gorenjska
Zgornja Gorenjska Kranjska Gora
Kranjska Gora Jesenice
Jesenice Žirovnica
Žirovnica Radovljica
Radovljica Bled
Bled Gorje
Gorje Bohinj
Bohinj Osrednja Gorenjska
Osrednja Gorenjska Tržič
Tržič Naklo
Naklo Kranj
Kranj Preddvor
Preddvor Jezersko
Jezersko Šenčur
Šenčur Cerklje na Gorenjskem
Cerklje na Gorenjskem Južna Gorenjska
Južna Gorenjska Železniki
Železniki Žiri
Žiri Gorenja vas-Poljane
Gorenja vas-Poljane Škofja Loka
Škofja Loka Medvode
Medvode Vodice
Vodice Vzhodna Gorenjska
Vzhodna Gorenjska Komenda
Komenda Kamnik
Kamnik Mengeš
Mengeš Trzin
Trzin Domžale
Domžale Moravče
Moravče Lukovica
Lukovica Karavanke
Karavanke 
					
 
         
                     
                     
                     
                    