![](/images/20120308/303089992-AR_1.jpg?Size=main_picture&ImageVersion=online_l1)
Še drugi mandat za Mirjam Žerjav
Tudi v prihodnjem mandatu direktorica LTO Kranjska Gora daje poudarek organizaciji velikih prireditev in podpori turističnemu gospodarstvu.
Kranjska Gora - Kranjskogorski občinski svet je na zadnji seji soglašal z imenovanjem dosedanje direktorice Lokalne turistične organizacije Mirjam Žerjav še za drugi mandat. Kot pravi Žerjavova, ki je javni zavod vodila zadnja štiri leta, si bo tudi v prihodnjem mandatu prizadevala, da se bodo vsi veliki dogodki, ki jih je v preteklih štirih letih organizirala LTO, še naprej dogajali vsaj v takšnem obsegu kot do sedaj. »Vse s ciljem, da bi bila naša destinacija, predvsem športno aktivna, čim bolje obiskana. Vključujemo se tudi v velike projekte, ki so pred nami: eden od teh je organizacija evropskih bančnih iger januarja 2013, ki bo v Kranjsko Goro pripeljala okoli sedem tisoč nočitev, saj k nam za ves teden prihaja 1500 bančnikov iz vse Evrope.«
Tudi načrti za letošnje leto - program dela je prav tako že potrdil občinski svet - so ambiciozno zastavljeni. »Vse od leta 2008 trende v turističnem gospodarstvu močno narekuje svetovna gospodarska kriza. Obseg potovanj se je v celem letu zmanjšal, posledice pa so se pokazale tudi v destinaciji Kranjska Gora. Na obseg turističnega obiska naše destinacije pa močno vplivajo ukrepi drugih resorjev, na katere praktično nimamo vpliva oziroma smo pri poskusu omilitve ukrepov naleteli na gluha ušesa. Taka za nas slaba ukrepa sta združevanje zimskih počitnic v en termin in ukinitev letalske povezave Ljubljane z Londonom. V takih pogojih poslovanja smo se odločili, da bomo vse moči in finančne vire pospešeno vlagali v skupno promocijo destinacije, kar bomo nadaljevali tudi v letu 2012,« pojasnjuje Mirjam Žerjav.
Kot poudarja, si bodo prizadevali za še boljše sodelovanje celotnega gospodarstva v občini ter s turističnimi subjekti na območju vse Gorenjske. »Eden od načrtovanih projektov je kartica zaupanja Gorenjska, ki jo bomo v sodelovanju s turističnim gospodarstvom in drugimi destinacijami na Gorenjskem postavili kot močno marketinško orodje.«
Na lokalni ravni želijo v turistično ponudbo vključiti čim več lokalnih vodnikov. »Pospeševali bomo prodajo organiziranih izletov v naši okolici, tako v dolini kot tudi pohodniških. Vzpostavljena je mreža vodnikov, načrtujemo tudi nadgradnjo programov vodenja. Poleg tega si bomo prizadevali, da dobimo čim večje število novih udeležencev za izobraževanje za pridobitev licence za lokalnega vodnika.« Da bi racionalizirali poslovanje, pa si želijo pridobiti nove poslovne prostore, v katerih bosta na eni lokaciji skupaj sedež LTO in Turistično informacijski center.