Lani izdali več potnih listov
Upravna enota Kamnik je lani rešila 99,55 odstotka vseh upravnih zadev v reševanju.
Kamnik - Upravna enota Kamnik je imela lani v reševanju 17.271 upravnih zadev, kar je 1,4 odstotka (233) več kot v letu 2010. Zaradi več izdanih potnih listov se je povečalo predvsem število upravnih notranjih zadev, medtem ko je gospodarska kriza privedla do zmanjšanja obsega upravnih zadev na področju okolja in prostora. Rešili so 17.193 ali kar 99,55 odstotka vseh upravnih zadev v reševanju. »Ugotavljamo, da smo poslovali zelo uspešno, saj so doseženi rezultati dela v skladu s poslovnim načrtom in postavljenimi cilji upravne enote oziroma jih celo presegajo,« je ob predstavitvi dela UE Kamnik v letu 2011 ocenil njen načelnik Mihael Novak. Lani so opravili tudi 32.526 drugih upravnih nalog, kar je 2,7 odstotka manj kot v letu 2010.
Na UE Kamnik ocenjujejo, da se obremenjenost zaposlenih kljub skupnemu minimalnemu zmanjšanju upravnih zadev in drugih upravnih nalog ni prav nič zmanjšala. »Pomemben je tudi obseg drugih nalog in spremljajočih aktivnosti, ki niso vključene v statistične prikaze, a predstavljajo nepogrešljivo osnovo za nadgradnjo upravnega dela,« so pojasnili.
V Kamniku si prizadevajo za prijazno in učinkovito upravno enoto, ki dela v interesu državljanov. Lani sicer niso izvedli ankete o zadovoljstvu strank, so pa že petič izvedli samoocenitev po modelu CAF, kjer dosežena povprečna ocena vseh meril znaša 73 odstotkov in nadaljuje trend rasti povprečne ocene. Spodbudno je izboljšanje ocene merila »ravnanje z ljudmi pri delu«, čeprav v tem času ni bilo možno izvesti napredovanja zaposlenih, materialnih spodbud za povečan obseg dela in odlično delo pa praktično ni, še dodaja Novak.