TV3 dokončno odhaja
Pred časom je med slovensko publiko završalo: švedska medijska družba Modern Times Group (MTG) je namreč sprejela težko odločitev, da ukine televizijo TV3 v Sloveniji.
V elektronskem sporočilu za medije so takrat na TV3 zapisali, da je družba MTG na slovenski televizijski trg vstopila sredi leta 2006 in kar pet let uspešno gradila blagovno znamko TV3, saj se je tržni delež gledalcev v teh letih povzpel z odstotka na današnjih enajst. Kljub temu pa situacija na slovenskem medijskem trgu ni dopustila, da bi si TV3 odrezala delež oglaševalskega kolača, ki ji je pripadal, glede na gledanost. Zaradi nekonkurenčnega okolja in neodzivnosti državnih organov se je tako vodstvo družbe MTG odločilo, da televizijo zapre, saj ne vidi možnosti, da bi se situacija v prihodnjih letih lahko bistveno spremenila.
Pogovarjali smo se z generalnim direktorjem televizije TV3 Gregorjem Memedovićem in upali, da so si Švedi vseeno premislili.
Je odločitev dokončna in vas resnično ukinjajo?
»Da, odločitev je dokončna in program TV3 se bo s koncem meseca prenehal oddajati. Podjetje je v postopku likvidacije.«
Gledalci imamo trenutno občutek, da je malce več reklam, to kaj spremeni položaj, da je kakšno upanje?
»Verjetno gre zgolj za občutek, saj je bilo oglasov tudi v preteklosti veliko. Morda so nekateri oglaševalci res še izkoristili zadnjo priložnost, da se predstavijo našim gledalcem. Seveda to položaja ne spremeni, saj je problem na trgu veliko večji od petih ali desetih televizijskih oglasov več ali manj. A o tem je bilo že veliko povedanega v preteklih tednih.«
V kakšnem primeru bi se lahko zgodilo, da TV3 ostane?
»Televizija TV3 kot takšna ne bo več obstajala. Sam program bi lahko kupil nekdo drug, a bi se gotovo veliko stvari spremenilo. MTG se s svojo televizijo TV3 nepreklicno umika s slovenskega trga.«
Kaj bo s projekti, kot so Ljubezen na seniku pa Riba na oko?
»Vse to so licenčne oddaje, ki jih po preteku pogodbe z nami oziroma 'našimi' produkcijskimi hišami lahko odkupi kdo drug. A na to seveda mi nimamo vpliva.«
Kaj bomo počeli gledalci, ko smo se ravno navadili, da TV3 lahko ponudi zanimiv program, dobre šove in svežino? Sicer je nekaj let trajalo, vendar tako pač je s televizijami. Nobena ne uspe čez noč.
»Pogrešali nas boste ter podobne vsebine iskali drugje. Morda bi citiral našega programskega direktorja Igorja Gajiča v eni od izjav za medije: 'Slovenija bo po prvem marcu še manjša, kot je.'«