Oživitev zgodovinskega spomina
Novi Volkswagen Beetle je v duhu podoben svojemu slavnemu predhodniku.
Tik pred koncem leta v vrste Volkswagnovih modelov prihaja še novi Beetle. Nekdaj množično prevozno sredstvo, celo eden najbolje prodajanih modelov v avtomobilski zgodovini, je z reinkarnacijo leta 1998 postal skoraj butični avtomobil. Z novo generacijo so oblikovalci njegovo zunanjost znova približali originalu, seveda pa je novinec ukrojen tudi v skladu z modnimi zapovedmi. V primerjavi z neposrednim predhodnikom se ponaša tudi z večjo prostornostjo potniške kabine, ki je namenjena bolj štirim kot petim potnikom, in prtljažnika, ki po novem meri 310 litrov, s podiranjem zadnje klopi pa ga je mogoče povečati na že skoraj izjemnih 910 litrov. Tudi armaturna plošča je zasnovana v duhu predhodnikov, najbolj nanje spominja osrednji merilnik, medtem ko je na vrhu sredinske konzole velik informacijski zaslon, enak kot v vseh sodobnih Volkswagnovih avtomobilih.
Pogonu novega hrošča so namenjeni trije bencinski motorji, ki dihajo s pomočjo turbinskega polnilnika. Osnovni je 1,2 litrski (77 kW/105 KM), sledi 1,4-litrski (118 kW/160 KM) in najmočnejši 2,0-litrski (147 kW/200 KM). Plinsko olje poganja samo 1,6-litrski turbodizelski motor (77 kW/105 KM), ki pa bo kmalu dobil družbo. Med vrsto serijske in dodatne opreme si je mogoče omisliti tudi različne dekorativne nalepke. Najcenejši Beetle je naprodaj za 17.860 evrov, prihodnje leto je predvidena prodaja 150 primerkov.