Nova kolekcija šuškavcev
V Ljubljani so včeraj predstavili novo kolekcijo šuškavcev "Pomlad-poletje 2010". Tudi letos prevladujejo tradicionalni barvni toni. Objavljamo štiri najbolj izstopajoče.
Letošnja prva novost je model šuškavca »Your Check« ali po slovensko Jurček. Gre za šuškavac, posebej ukrojen za sodobne uspešne Slovence. Osnovne linije oblačila so bolj kot za očeta primerne za njegovega sina. Model bo na voljo zgolj v nežni svetlo modri barvi z debelimi belimi črtami, kar pomeni, da je tisti, ki nosi tak šuškavac, preudaren in razmišljujoč človek. Modrina hkrati nakazuje, da je njegova edina omejitev nebo. Napis Janko na desni je ime blagovne znamke, rdeč križ nekoliko na levi pa pomeni pozitivnost.
Klasičen model šuškavca, ki je na tržišču že več kot šestdeset let, je letos v nekoliko spremenjeni podobi dobil ime »So what«. Če so v zadnjih nekaj letih pristajali na bolj teliran kroj, ki se je tesno prilegal telesu, so nove linije tega modela nekoliko bolj ohlapne. V šuškavcu »So what« se ne počutita udobno le oba spola, model je kot nalašč namenjen tudi večspolnikom. Ohlapnejši kroj vam bo uspešno zakril vašo siceršnjo širino, tako telesno kot mentalno. Barve so tradicionalno rdeče, zvezda je bela, saj se v rdeči barvi niti ne bi videla.
Še en klasičen model šuškavca je tudi model »What the fuck«, ali kot rečemo v Sloveniji »Koji kurac«, oziroma v knjižni slovenščini »Kateri penis«. Model je bil zasnovan sicer pred nedavnimi predčasnimi volitvami, saj je bil slogan njegovega modnega oblikovalca »po teh volitvah bo nebo ponovno modro in sonce spet rumeno«. Na srečo je nebo modro že od prej, prav tako pa je s soncem. Model bo prav tako na voljo samo v tej barvni kombinaciji z oznako JJ na desnem jošku in nekoliko popravljenim zapisom – 100 na levem jošku.
Pravo presenečenje je model »Kick my ass«, čemu bi v prostem prevodu lahko rekli tudi »U r't se kavsn'te«. Oblikovalec Virant je izkazal izjemen pogum in je na šuškavac dal izpisati svoje ime. Model je sicer zelo podoben modelu »What the fuck«, saj se na prvi pogled razlikuje le v barvah, namesto rumene in modre, omenjeni šuškavac ni ne črn ne bel, kdo bi rekel ne tič ne miš. Oznaka stiliziranega Triglava na desni da vedeti, da ima šuškavac vizijo vzpona na vrh, kar pa mu po mnenju starejših modnih oblikovalcev brez barv ne bo uspelo.