Ogrevanje evropskih src
Legendarni Chevrolet Camaro prihaja v osveženi podobi.
Opevali so ga v pesmih in prikazovali v filmih. Razburjal je domišljijo in postal ena nezgrešljivih ameriških avtomobilskih ikon. Zdaj Chevrolet Camaro v svoji šesti generacijski podobi spet prihaja na evropske in slovenske ceste. Za tiste, ki iščejo posebneže med avtomobili. Njegova osvežena zunanjost je še vedno blizu originalu, kar dokazujejo sprednji del z značilnim nosom v obliki črke v, mišičasti boki in preoblikovan zadek, kjer so oblikovalci namestili luči s svetlečimi diodami, razporejenimi v obliko očal. Camaro je za evropske kupce in predpise nekoliko prilagojen, ima rahlo drugačen sprednji del, spremenjeno je tudi vzmetenje. Poleg tega bo na evropskih trgih na voljo samo najmočnejša motorna izvedba, torej hrumeči 6,2-litrski bencinski osemvaljnik s 318 kilovati (432 KM) v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in za odtenek šibkejšo izvedbo s samodejnim menjalnikom, kjer motor rohni z 298 kilovati (405 KM). Poleg tega je mogoče izbirati med kupejem in kabrioletom, pri katerem je za pogled v nebo treba počakati 16 sekund, da se s pomočjo elektrike zloži strešno platno. Camaro z mesta do hitrosti sto kilometrov na uro potrebuje dobrih pet sekund, najvišja hitrost je 250 kilometrov na uro, poraba bencina pa zelo odvisna od teže voznikove noge. Elektronski sistem stabilnosti, ki ga je mogoče delno ali v celoti izključiti, je del serijske opreme, kajpak zato, da ostane veliko voznih užitkov. Za kupejevsko izvedbo Camara bo od spomladi treba odšteti 54.750 evrov, za kabrioletsko pa še dodatnih sedem tisočakov.