Trikratno in vsestransko
Audi prihaja na ceste z najmanjšim športnim terencem Q3.
Tisto, kar so nekateri odkrili že prej, zdaj v obliki svojega novega Q3 pošiljajo na ceste tudi pri nemškem Audiju. Novinec je namreč neposredni izzivalec bavarskega BMW-ja X1, s popotnico urbanosti, športnosti in družinske naravnanosti. Najmanjši iz Audijeve družine z oznako Q v dolžino meri 4,39 metra in se ponaša s solidno prostorno notranjostjo in dokaj razkošnim 460-litrskim prtljažnim prostorom. Čeprav ima avtomobil tudi štirikolesni pogon, je pri vseh lastnostih še najmanj odločna njegova terenska naravnanost, kar pomeni, da ni namenjen spopadom z ekstremnimi brezpotji.
Motorna paleta je bolj ali manj znana, pogonu sta namenjena dva 2,0-litrska bencinska štirivaljnika s 125 oziroma 155 kilovati (170 KM oziroma 210 KM) in dva turbodizelska s 103 ali 130 kilovati (140 oziroma 177 KM). Navor se na kolesa lahko prenaša s šeststopenjskim ročnim ali sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom; stalnica pri nekaterih izvedbah je tudi štirikolesni pogon.
Audi Q3 ima po vzoru novejših modelov iz ingolstadtske avtomobilske hiše tudi celo vrsto asistenčnih sistemov, kot so opozorilnika za nenamerno menjavo voznega pasu in za vozila v mrtvem kotu, avtomobil zna samodejno izključiti bleščeče luči, vozniku lahko pomaga tudi s samodejnim parkirnim sistemom. Novost je električna otroška blokada odpiranja zadnjih dveh vrat v kombinaciji s sistemom Isofix za sovoznikov sedež.
Novi Audi Q3 je na slovenskem trgu naprodaj za najmanj 29.730 evrov, kolikor stane s šibkejšim turbodizelskim motorjem.