![](/images/20111028/310289985-AR_1.jpg?Size=main_picture&ImageVersion=online_l1)
Danes končno promet po avtocesti
Gradnja 2,4-kilometrskega odseka gorenjske avtoceste se je začela že leta 2004. Poleg treh viaduktov in temeljite obnove predora Peračica so gradnjo spremljali številni zapleti.
Peračica – Danes ob 11. uri bo stekel promet še po zadnjem delu gorenjske avtoceste. Z odprtjem 2,4-kilometrskega odseka med Podtaborom in Peračico bo tako vendarle zaključen slovenski avtocestni križ. Gradnjo enega od zahtevnejših odsekov avtoceste, na katerem so trije viadukti in en predor, so začeli leta 2009, potem ko je leto poprej promet po novi avtocesti stekel v smeri proti Jesenicam. Gradnjo so ves čas spremljale težave: tako je bilo treba vse tri leta 1965 postavljene viadukte zgraditi na novo in temeljito rekonstruirati stari predor Ljubno, investitor je zaradi previsokih ponudb ponavljal razpis za oddajo gradbenih del, dodatna zamuda pa je nastala še zaradi propada podjetja SCT, ki ga je letos poleti nadomestila družba Primorje, in zaradi zahtev lastnika zemljišč pod viaduktom Peračica, ki se z DARS-om ni mogel dogovoriti o nadomestilu za uporabo poti do gradbišča.
Kot so sporočili z Družbe za avtoceste, bodo v prihodnjih tednih opravili še dela pri zapiranju prehodov med pasovi in obnovili horizontalno signalizacijo na levi polovici avtoceste, torej na smernem vozišču proti Jesenicam. »Ker je dela mogoče opraviti šele potem, ko promet steče po obeh polovicah avtoceste, bosta predvidoma najmanj dva tedna - odvisno tudi od vremenskih razmer - za promet zaprta prehitevalna pasova na obeh smernih voziščih avtoceste Peračica–Podtabor,« so sporočili iz DARS-ove službe za komuniciranje.
Investitor tik pred odprtjem na podlagi opravljenih strokovnih pregledov v tem tednu od ministrstva za promet pričakuje še izdajo odločbe o poskusnem obratovanju. Ta bo, kot pojasnjujejo na DARS-u, podlaga za opravljanje monitoringov med obratovanjem.