Mladost ni vedno norost
Četrta generacija Lancie Ypsilon v slogu modnih mestnih avtomobilov
Italijanska Lancia je novo generacijo modela Ypsilon zasnovala tako, da se hkrati naslanja na tradicijo in lovi modo majhnih mestnih avtomobilov. S 3,84 metra zunanje dolžine je še vedno med manjšimi razrednimi predstavniki, vendar je tokrat prvič na voljo v izvedbi s petimi vrati. V dolžinsko skromnem avtomobilu je dovolj prostora za potnike, za zadnjo klopjo pa je povprečno velik 245-litrski prtljažnik. Oblikovalci so ohranili postavitev merilnikov na sredini pod vetrobranskim steklom, opevanemu prestižu primerno pa so poskrbeli tudi za kakovostne materiale. Sicer pa si je zunanjost in notranjost mogoče tudi prilagoditi z različnimi oblikami platišč, barvnimi kombinacijami, materiali in še čim, na voljo je več kot 600 različnih kombinacij. Med motorji je najmanjši in najsodobnejši 0,9-litrski bencinski dvovaljnik, ki s pomočjo turbinskega polnilnika razvije 63 kilovatov (86 KM) in po moči presega nekoliko posodobljeni 1,2-litrski štirivaljnik z 51 kilovati (69 KM). Družbo jima dela 1,3-litrski turbodizelski štirivaljnik s 70 kilovati (95 KM). Menjalniki so petstopenjski za 1.100 evrov doplačila je v ponudbi tudi samodejni. Ypsilon ima v serijski opremi elektronski sistem stabilnosti, udobju in zabavi pa so seveda namenjeni vsi sodobni telekomunikacijski pripomočki in sistemi. Za doplačilo si je mogoče omisliti tudi dva parkirna pomočnika, cenejši za 200 evrov deluje s pomočjo tipal, za 400 evrov doplačila pa avtomobil bočno parkira tudi sam, voznik mora le dodajati plin. Osnovna izvedba je na slovenskem trgu naprodaj za 10.500 evrov, v ceno je vštet popust v višini poldrugega tisočaka, ki bo veljal vsaj do konca leta.