Spomini so še vedno živi
Nova Elantra zapolnjuje vrzel v Hyundaijevi modelni paleti.
Hyundai Elantra pete generacije ima nalogo pridobivanja nekoliko bolj tradicionalnih kupcev avtomobilov, predvsem tistih, ki se spomnijo, da je model s tem imenom pri južnokorejski avtomobilski znamki pred leti že obstajal. Razvoj in oblikovanje nove 4,35 metra dolge limuzine so Hyundaijevi strategi začrtali tako, da je všeč tudi evropskemu okusu, sicer pa gre za avtomobil s prostorno notranjostjo in solidnim 420-litrskim prtljažnikom.
Kot je v navadi pri novejših Hyundaijevih modelih, se tudi elantra lahko pohvali s kakovostnimi notranjimi materiali, razgibano oblikovano armaturno ploščo in sodobnimi komunikacijskimi sistemi, ki vključujejo priključke za zunanje podatkovne naprave in napravo za prostoročno telefoniranje. Tudi pri varnosti ni bilo kompromisov, avtomobil je oborožen z vsemi običajnimi aktivnimi in pasivnimi varnostnimi elementi.
Za Elantrin pogon je na voljo en sam motor, 1,6-litrski bencinski štirivaljnik s 97 kilovatov (132 KM) moči, čigar navor se na prednji kolesi prenaša s pomočjo šeststopenjskega ročnega ali za poldrugi tisočak doplačila šeststopenjskega samodejnega menjalnika. Kakšen dodaten bencinski ali dizelski motor ni predviden. In čeprav je oprema razdeljena v tri nivoje, dodatkov za doplačilo ni prav veliko in še ti so namenjeni zahtevnejšim kupcem, med njimi so namreč usnjeno sedežno oblazinjenje, ogrevanje sedežev, parkirna tipala in tako naprej. Osnovna izvedba elantre stane 13.990 evrov, z najbogatejšo opremo pa 16.390 evrov.