Adria bo še letela
Zg. Brnik – Pogajanja s sindikati v Adrii Airways so večinsko uspela (proti so bili le člani sindikata kabinskega osebja), zato sta si lahko Klemen Boštjančič, glavni izvršni direktor, in Boštjan Vuga, izvršni direktor, končno oddahnila – Adria bo še letela. Spomnimo: brez dogovora s sindikati do petka bi slovenski nacionalni prevoznik pristal v stečaju, saj je država reševanje z 49,5 milijona evrov pogojevala z dogovorom z zaposlenimi. Pol milijona je dodala državna PDP, s skoraj dvajsetimi milijoni evrov so s konverzijo terjatev pomagale banke upnice.
Na račun dokapitalizacije bo Adria lahko plačala račune večjih dobaviteljev, med domačimi sta to predvsem Aerodrom Ljubljana in Petrol, skupaj pa gre za dobrih dvajset milijonov evrov obveznosti. Podjetje bo takoj tudi poplačalo polovico dolga Abanke, saj so ti edini privolili v prvotni načrt dokapitalizacije s polovično konverzijo terjatev. Če je finančno prestrukturiranje že za Adrio Airways, pa jo sedaj čaka še poslovna sanacija. Zaradi te je pomemben dogovor z zaposlenimi oziroma sindikati, saj naj bi zmanjšali tako število letov (s tem pa tudi letal) kot maso za plače za petino.
Vuga sicer obžaluje, da kolektivne pogodbe niso podpisali vsi sindikati, saj bi s tem vsi zaposleni sprejeli enake zaveze za sanacijo družbe. Ob tem vodstvo zagotavlja, da bodo plače zaposlenih (izpostavili so primer kabinskega osebja) ostale skoraj enake, vendar bodo morali delati bistveno več. Če so do sedaj stevardese in stevardi z vsemi dodatki in povprečno enajstimi prihodi na delo (delovnik pa traja od deset do 12 ur) prejeli 1927 evrov neto, bi morali za nekoliko višji znesek na delo priti 15- do 16-krat mesečno.



Zgornja Gorenjska
Kranjska Gora
Jesenice
Žirovnica
Radovljica
Bled
Gorje
Bohinj
Osrednja Gorenjska
Tržič
Naklo
Kranj
Preddvor
Jezersko
Šenčur
Cerklje na Gorenjskem
Južna Gorenjska
Železniki
Žiri
Gorenja vas-Poljane
Škofja Loka
Medvode
Vodice
Vzhodna Gorenjska
Komenda
Kamnik
Mengeš
Trzin
Domžale
Moravče
Lukovica
Karavanke

