Osvežilni učinek kozmetike

Test: Hyundai i30 1.4 CVVT Style

Južnokorejskemu Hyundaiju se je že večkrat uspelo dobro zasidrati med konkurenco in to velja tudi za model i30, ki so mu letos namenili nekaj manjših kozmetičnih popravkov. Ti so vidni predvsem na sprednjem delu, ki je odslej nekoliko bolje razpoznaven, oblikovni popravki pa so avtomobilu vdihnili tudi nekaj več agresivnosti. Ker pa zunanjost še zdaleč ni vse, kar šteje, se mora i30 izkazovati še z drugimi lastnostmi. Potniška kabina je razveseljivo prostorna in predvsem vozniku ter sopotniku na desnem sedežu radodarno odmerja centimetre za kolena. Ob tem je treba omeniti, da je najnovejši Hyundai nekoliko nižji od splošnih trendov rasti, kar pomeni, da sedanje za volan lahko komu povzroča bolečine v hrbtu. Tudi za potnike na zadnji klopi je prostorsko dobro poskrbljeno, medtem ko je v zadku le povprečno velik prtljažnik, ki ga je s podiranjem klopi mogoče precej povečati. Pred voznikovimi očmi je pregledna, vendar nič pretresljivo oblikovana armaturna plošča, ki ima modro osvetljene merilnike in informacijski zaslon; nastavitev pravšnje osvetlitve zna povzročati težave, hitro pa se je mogoče privaditi ravnanja s klimatsko napravo in radijskim sistemom.

Osnovni pogonski stroj, 1,4-litrski bencinski štirivaljnik, je namenjen voznikom, ki od avtomobila pričakujejo predvsem zanesljivost in zmernost, ne pa kakšnih izrazitih športnih voznih lastnosti. Ko si voznik zaželi dinamične vožnje, je treba motor kar precej priganjati, precej zaspan je zlasti v spodnjem območju vrtljajev. To se mu seveda pozna pri porabi bencina, ki je precej odvisna od tega, kako voznik ravna s stopalko za plin.

Podvozje Hyundaija i30 se v ovinkih ne pusti zlahka speljati z začrtane smeri in le pri pretiravanju zadek plaho nakaže neposlušnost. Požiranje cestnih grbin je morda za odtenek pregrobo, ampak v odnosu med udobjem in lego je pač treba sprejemati kompromise. Je pa i30 še vedno precej brezkompromisen med bolj izkušeno konkurenco, kar ne nazadnje kaže tudi s cenovno umestitvijo.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1396 ccm

Največja moč pri v/min: 80 kW/109 KM

Najvišja hitrost: 187 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,9/5,2/5,8 l/100 km

Maloprodajna cena: 13.490 EUR

Uvoznik: Hyundai Avto Trade, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gospodarstvo / petek, 5. julij 2013 / 12:07

Vi plačujete davke?

Vsi jih ne in to vemo vsi. Potrošniki lahko od začetka tedna davčni upravi na številko 051/241 241 pošiljajo slike računov. Nekateri pravijo, da ne bodo delali za davkarijo, a se s tovrstno oceno Cilk...

Objavljeno na isti dan


Kranj / sreda, 17. oktober 2007 / 07:00

Kranjčani Gorenjcem

Kranj - V organizaciji kranjske občine in Območnega združenja Rdečega križa Kranj je bil v ponedeljek v Kinu Center dobrodelni koncert Kranjčani Gorenjcem. Prireditev je vodila S...

Prosti čas / sreda, 17. oktober 2007 / 07:00

Maratonski možje

Razprodani koncerti so pri nas vse prej kot pravilo. Zaenkrat je edina domača skupina Siddharta tista izjema za podvige, ki se zvečine zdijo nemogoči.

Prosti čas / sreda, 17. oktober 2007 / 07:00

Razpis za Emo 2008

RTV Slovenija je na spletnih straneh www.rtvslo.si/razpisi in www.rtvslo.si/ema ter n...

Prosti čas / sreda, 17. oktober 2007 / 07:00

Nagelj nikoli ne ovene

Ansambel Nagelj letos praznuje dvajsetletnico glasbenega delovanja in nastopanja. V tem času je ansambel posnel okrog sto skladb, devet kaset in osem zgoščenk - tri zlate in eno srebrno, ter si p...

Zanimivosti / sreda, 17. oktober 2007 / 07:00

Akcija Drobtinica je uspela

V humanitarni akciji Območnega združenja Rdeči križ Kranj so zbrali prek dva tisoč evrov. Šest otrok iz socialno šibkih družin bo imelo osem mesecev plačano šolsko kosilo.