Osvežilni učinek kozmetike

Test: Hyundai i30 1.4 CVVT Style

Južnokorejskemu Hyundaiju se je že večkrat uspelo dobro zasidrati med konkurenco in to velja tudi za model i30, ki so mu letos namenili nekaj manjših kozmetičnih popravkov. Ti so vidni predvsem na sprednjem delu, ki je odslej nekoliko bolje razpoznaven, oblikovni popravki pa so avtomobilu vdihnili tudi nekaj več agresivnosti. Ker pa zunanjost še zdaleč ni vse, kar šteje, se mora i30 izkazovati še z drugimi lastnostmi. Potniška kabina je razveseljivo prostorna in predvsem vozniku ter sopotniku na desnem sedežu radodarno odmerja centimetre za kolena. Ob tem je treba omeniti, da je najnovejši Hyundai nekoliko nižji od splošnih trendov rasti, kar pomeni, da sedanje za volan lahko komu povzroča bolečine v hrbtu. Tudi za potnike na zadnji klopi je prostorsko dobro poskrbljeno, medtem ko je v zadku le povprečno velik prtljažnik, ki ga je s podiranjem klopi mogoče precej povečati. Pred voznikovimi očmi je pregledna, vendar nič pretresljivo oblikovana armaturna plošča, ki ima modro osvetljene merilnike in informacijski zaslon; nastavitev pravšnje osvetlitve zna povzročati težave, hitro pa se je mogoče privaditi ravnanja s klimatsko napravo in radijskim sistemom.

Osnovni pogonski stroj, 1,4-litrski bencinski štirivaljnik, je namenjen voznikom, ki od avtomobila pričakujejo predvsem zanesljivost in zmernost, ne pa kakšnih izrazitih športnih voznih lastnosti. Ko si voznik zaželi dinamične vožnje, je treba motor kar precej priganjati, precej zaspan je zlasti v spodnjem območju vrtljajev. To se mu seveda pozna pri porabi bencina, ki je precej odvisna od tega, kako voznik ravna s stopalko za plin.

Podvozje Hyundaija i30 se v ovinkih ne pusti zlahka speljati z začrtane smeri in le pri pretiravanju zadek plaho nakaže neposlušnost. Požiranje cestnih grbin je morda za odtenek pregrobo, ampak v odnosu med udobjem in lego je pač treba sprejemati kompromise. Je pa i30 še vedno precej brezkompromisen med bolj izkušeno konkurenco, kar ne nazadnje kaže tudi s cenovno umestitvijo.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1396 ccm

Največja moč pri v/min: 80 kW/109 KM

Najvišja hitrost: 187 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,9/5,2/5,8 l/100 km

Maloprodajna cena: 13.490 EUR

Uvoznik: Hyundai Avto Trade, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Splošno / sobota, 21. julij 2007 / 07:00

Srečko Krč (1936-2007)

In memoriam

Objavljeno na isti dan


Kranj / torek, 5. julij 2011 / 07:00

Devet let Poveljstva za podporo

"Poveljstvo za podporo je steber Slovenske vojske," je na slovesnosti poudaril polkovnik mag. Vilibald Polšak.

Prosti čas / torek, 5. julij 2011 / 07:00

Etno, jazz in rock na Bledu

Na zgornji ploščadi Trgovskega centra Bled tudi ta teden lahko prisluhnete zanimivim glasbenim izvajalcem. Vstopnine za koncerte ni, razen če je dež, odpadejo. Danes zvečer ob 21. uri bodo nastop...

Prosti čas / torek, 5. julij 2011 / 07:00

Subart Festival 2011 v Kranju

Danes zvečer, 5. julija, lahko spremljate koncert z kranjskimi Godscardi, ki že desetletje navdušujejo svoje metalske oboževalce. Družbo jim bodo delali še Dead Dildo Drome, kjer sr...

Šport / torek, 5. julij 2011 / 07:00

Odločil Jelenov klanec

Italijan Simone Ponzi iz Liquigasa pred Savčanom Luko Mezgecem. Takšen je bil razplet sobotne 44. kolesarske Velike nagrade Kranja.

Šport / torek, 5. julij 2011 / 07:00

Žbogar prehitel celo Mankoča

Radovljica - Plavalni klub Gorenjska banka Radovljica je minuli konec tedna organiziral 35. Mednarodni plavalni miting Mobitel 2011. Nastopila je večina slovenskih reprezentantov, med najb...