Tudi z dvema se pride daleč

Test: Škoda Yeti 1,2 TSI Family

Škoda Yeti se v vrstah manjših športnih terencev že nekaj časa spoznava z novim okoljem, ki ga ta razred predstavlja za češko avtomobilsko tovarno in izkušnje kažejo, da je med kupci dovolj zanimanja tudi za dvokolesno gnano različico. Pri pravih terenskih avtomobilih se zdi izbira pogona na dve kolesi kar nekakšna pregreha, a je tudi res, da se velika večina njihovih uporabnikov le redko zapelje z asfalta na brezpotje. In če že, so to morda le nekoliko slabše makadamske ceste, nikakor pa ne globoko blato, snežni zameti ali strmi vzponi z nenadnimi prelomnicami.

Dvokolesno gnani Yeti je tako v prvi vrsti solidno prostoren družinski avtomobil, ki premore dobro odmerjena sprednja sedeža, udobno zadnjo klop in prostoren prtljažnik, ki ga je mogoče od osnovnih 410 litrov še izdatno povečati. Pri podrtih zadnjih sedežih gre v Yetijev prtljažnik brez večjih težav tudi kolo ali kakšen drug večji športni rekvizit, kajpak pa je zmožen sprejeti tudi kakšen zajetnejši kos prtljage ali tovora. Voznikovo delovno mesto je urejeno, pohvale gredo solidno nastavljivemu volanskemu obroču, preglednim merilnikom in logično razporejenim stikalom.

Pri 1,2-litrskem bencinskem motorju se sprva pojavljajo pomisleki, vendar kljub na papirju sorazmerni zmogljivostni šibkosti in majhni delovni prostornini dokaj suvereno opravlja svoje delo. Delovanje tega sodobnega štirivaljnika je podprto z mehko delujočim turbinskim polnilnikom, ki zagotavlja dovolj energije za prožno in lahkotno vožnjo, malenkostna šibkost pa se pokaže le pri naglem prehitevanju in v primerih polne težnostne obremenitve.

Vse drugo je pri Yetiju bolj ali manj znano, torej voznik lahko računa, da se bo avtomobil z velikimi kolesi dobro držal cestne podlage, da bo v ostrih ovinkih le predvidljivo uhajal z začrtane smeri in da ni bojazni, da bi že vsak cestni kamenček udaril v karoserijsko dno.

Kakorkoli že, še vedno se zdi smiselno skupaj s terenskim avtomobilom imeti tudi štirikolesni pogon; a je seveda tudi res, da je cena v tem primeru občutno višja.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1197 ccm

Največja moč pri v/min: 77 kW/105 km

Najvišja hitrost: 175 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,6/5,9/6,4 l/100 km 

Maloprodajna cena: 16.666 EUR

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Škofja Loka / petek, 17. september 2021 / 18:03

Kapucinski most bo osvetljen v rdeče

Škofja Loka – V Sloveniji bomo jutri, 18. septembra, pod okriljem Društva bolnikov s krvnimi boleznimi Slovenije tudi letos obeležili dan krvnih bolezni. V Ljubljani bosta na izteku Čopove ulice na...

Objavljeno na isti dan


Kultura / petek, 19. junij 2009 / 07:00

Kol`kor kapljic tol`ko let

To soboto in nedeljo bo v Šentvidu pri Stični že 40. Tabor slovenskih pevskih zborov, ki bo tokrat pod geslom Kol'kor kapljic tol'ko let zbral 147 zborov (od tega deset iz zamejstva) z nekaj več...

Kultura / petek, 19. junij 2009 / 07:00

Bogat kulturni teden

V Škofji Loki od srede do sobote poteka Mednarodna konferenca o Managementu naravne in kulturne dediščine.

Domžale / petek, 19. junij 2009 / 07:00

Festival gorenjskih komedijantov

Dob pri Domžalah - Danes, v petek, 19. junija, ob 21. uri se bo na letnem gledališču na Dobu pri Domžalah s predstavo Poroka Štefana Vampiča v izvedbi KD Bohinjska Bela –...

Zanimivosti / petek, 19. junij 2009 / 07:00

Zbirali ste štiri številke

Od februarja do maja ste v prilogah Gorenjskega glasa vestno izrezovali številke in jih lepili na kartončke.

Gospodarstvo / petek, 19. junij 2009 / 07:00

Peternela odnesle nepravilnosti?

Na današnjem občnem zboru KGZ Sava Lesce bodo razčiščevali tudi, zakaj je odstopil direktor Emil Peternel.