V spomin: Igor Pustovrh (1961-2011)
Igor Pustovrh je prve fotografske napotke prejel pri fotografu Vlastji Simončiču v rojstni Gorenji vasi. Med letoma 1978 in 1982 je obiskoval Srednjo šolo tiska in papirja v Ljubljani. Od 1979 do 1993 je bil zaposlen kot litograf v Gorenjskem tisku v Kranju. Od leta 1993 je vodil lasten litografski in fotografski studio Atelje T v Šenčurju pri Kranju oziroma v Stari Loki.
S fotografijo se je začel profesionalno ukvarjati v osemdesetih letih. Samostojno je razstavljal v Velenju, Ljubljani, Škofji Loki, Kranju, na Jesenicah, v Umagu, Opatiji in Novem Vinodolskem na Hrvaškem. Povabljen je bil k sodelovanju na vrsti selekcioniranih skupinskih razstav, prejel je več nagrad. Redno je razstavljal na preglednih razstavah Društva oblikovalcev Slovenije, katerega član je bil. Od leta 1996 je imel status samostojnega fotografa.
Igor Pustovrh se je uvrstil med vidne predstavnike sodobne domače fotografije. Posvečal se je figuralni motiviki, krajini in tihožitju. Velik del ustvarjalnih prizadevanj je namenil fotografskim eksperimentom. Med prvimi fotografi se je lotil računalniške obdelave fotografskih posnetkov. Pri fotografiranju akta se je lucidno in provokativno poigral z estetiko golega ženskega telesa in z nekaterimi našimi predsodki. Zanimalo ga je ustvarjanje nove fotografske realnosti, brisanje meja med domišljijo in resničnostjo. Likovna kritika je opozorila na vplive surrealistične ustvarjalne izkušnje in na odmeve abstraktnega slikarstva. Pritisk na sprožilec fotografskega aparata je bil samo zaključni del ustvarjalnega procesa, ki se je začel z oblikovanjem in inscenacijo fotografiranih kompozicij. Odmeve nadrealističnih snovanj lahko zasledimo tudi pri fotografskih podobah, ki so nastale z dvojno osvetlitvijo istega posnetka. Igor Pustovrh se je pri svojem fotografskem delovanju načrtno dotaknil mnogih temeljnih postavk fotografskega medija.