Loščenje za novo mladost
Prenovljeni Mercedes-Benz C se dobrika tudi mlajšim kupcem.
Tržni strategi avtomobilskih tovarn imajo ob prenovi modelov včasih še težjo nalogo kot takrat, ko pride na cesto povsem nov štirikolesnik. Kupce je namreč treba prepričati, da je osveženi avtomobil res boljši, kot je bil pred prenovo, in da je novosti več, kot se jih vidi na prvi pogled. To morajo početi tudi pri Mercedes-Benzu, saj je letošnja pomlad v znamenju osvežene limuzine in kombija razreda C, ki sta doživela nekaj lepotnih in tehničnih popravkov, s katerimi jima bo lažje med agresivnimi tekmeci. Zunanja podoba je spremenjena predvsem na sprednjem delu, kjer izstopata preoblikovana žarometa v družbi z rahlo spremenjenim pokrovom motorja, medtem ko je zadaj od novosti mogoče opaziti le malenkostno dodelane luči. Nekoliko več dela so si dali notranji arhitekti, ki so poskrbeli za kakovostnejše materiale sedežnih prevlek in oblog, nekaj popravkov pa so namenili tudi armaturni plošči, kjer je spremenjena grafika merilnikov, in osrednjemu zaslonu, ki lahko deluje tudi na dotik.
V motorni paleti ni večjih sprememb, so pa pogonski stroji v povprečju varčnejši in temu primerno tudi čistejši. Dizelskih motornih izvedb je pet, ostajajo tako štirivaljniki kot tudi šestvaljniki, razpon zmogljivosti se giblje od 100 kilovatov (136 KM) do 195 kilovatov (265 KM). Enako je tudi število bencinskih motorjev, katerih zmogljivost se začenja pri 115 kilovatih (157 KM) in se vzpne vse do 336 kilovatov (457 KM), kolikor razvije športno nastrojeni C 63 AMG. Razen pri slednjem za ekologijo pri vseh pogonskih strojih skrbi sistem za samodejno zaustavitev pri ustavljenem avtomobilu in ponovni zagon, pri vseh je na voljo tudi sedemstopenjski samodejni menjalnik. Najcenejša limuzina razreda C je pri nas naprodaj za 33.910 evrov.