Vetrovno in zmerno vihravo
Test: Renault Megane Coupe-Cabriolet Dynamique dCi 130
Ni treba pogledati dvakrat za ugotovitev, da je novi, šesti član družine Renaultovega Megana privlačnejši in zrelejši od svojega predhodnika.
Kupejevsko kabrioletska različica se torej ponaša z dopadljivo zunanjostjo, ki je na sprednjem delu enaka kot pri običajnejših izvedbah, treba pa je pripomniti, da je karoserija za nekaj centimetrov daljša.
Opazijo se dolga vrata, s katerimi je treba previdno na ozkih parkiriščih, mikaven je podaljšan zadek, v katerega zleze steklena zložljiva streha, in ne glede na to, ali je ta v prtljažniku ali je razprostrta preko kabine, je zunanja podoba vedno atraktivna. Stekleno streho so naredili pri nemškem specialistu Karmannu, zato je delo opravljeno temeljito. Vse skupaj tehta 110 kilogramov in se s pomočjo elektrohidravličnega mehanizma v prtljažnik zloži v 21 sekundah. Čas sicer ni rekorden, pomembno pa je, da zadeva deluje zanesljivo in da pri strešnih robovih ne zamaka, ko se na nebu razbesnijo nevihtni oblaki ali je treba v avtopralnico.
Ko je nad potniškim prostorom odprto nebo, je v prtljažniku 211 litrov prostora, ko je razprta nad kabino, pa 417, kar je za tovrstne avtomobile kar zavidljiva prostornina. Vrtinčenje vetra ublaži mrežasta zaščita za prednjima sedežema, a užitek v vožnji z razmršenimi lasmi ostaja.
Megane Coupe-Cabriolet je sicer namenjen štirim potnikom, a sta dva, ki sedita zadaj, s prostorom za kolena bolj na tesnem, kar pa pravzaprav ni nobeno presenečenje. Torej, nekako se je treba sprijazniti, da je to še en avtomobil, narejen bolj za uživanje v dvoje kot za kaj drugega. Armaturna plošča je enaka kot v drugih različicah Megana, kompromis med preglednostjo in estetiko je bolj nagnjen v smeri slednje.
Dileme, ali je dizelski motor primeren za avtomobil, ki naj bi v sebi imel tudi nekaj športnega karakterja, pravzaprav ni, kajti 1,9-litrski turbodizelski štirivaljnik brez težav opravlja svoje delo, nekoliko moti le zaznavna turbo luknja pri pospeševanju.
Osnovni tehnični podatki
Gibna prostornina: 1870 ccm
Največja moč pri v/min: 96 kW/130 KM
Najvišja hitrost: 205 km/h
Poraba goriva po EU norm.: 7,1/ 5,0/ 5,8 l/100 km
Maloprodajna cena: 27.610 EUR
Uvoznik: Renault Nissan Slovenija, Ljubljana