Začetek gradnje blejske obvoznice
Zaradi težav z lastniki zemljišč na trasi južne obvoznice in iztekajočega se roka za pridobitev denarja iz evropskih skladov je na Bledu končno padla odločitev, da bodo obvoznico v celoti vkopali pod zemljo.
Bled - Po dolgotrajnih raziskovalnih delih geologov in drugih strokovnjakov so končno določili tudi traso, kjer bo obvoznica potekala. Na vzhodu se bo začela s krožiščem tik pod vrhom Betinskega klanca, nato pa se bo desno prek mostu odcepila v smeri proti Bohinju. Takoj na drugi strani mostu bo vhod v predor, ki bo vodil do edinstvenega cestnega objekta v Sloveniji – krožišča, ki bo prav tako v celoti vkopano pod vzpetino Straža. Za krožišče so se strokovnjaki odločili, da bi umetno zmanjšali hitrosti v predoru in tako na razcepu za izvoz Bled center zmanjšali možnost prometnih nesreč, saj so krožišča dokazano najbolj varna oblika križišč. Na križišču podzemne razbremenilne ceste in Ribenske ceste bo dvonivojski izvoz Bled vzhod, med krožiščem in zahodnim koncem obvoznice, ki se bo prav tako kot vzhodni začel z rondojem pod Pristavo, pa bo na križišču z Mlinsko cesto dvonivojski izvoz Mlino. Drugih izvozov oz. vpadnic zaradi zahtevnosti gradnje ne bo, saj se bo cena gradnje južne obvoznice zaradi izredno zahtevnega projekta in obenem še zelo trdih granitnih kamnin pod vzpetino Straža, kjer bo treba kopati predor, s tridesetih povzpela kar na okroglih sto milijonov evrov. Glavnino teh sredstev bo občina Bled pridobila iz evropskih skladov, okoli deset milijonov bo prispevala tudi država, slaba dva milijona pa bo morala občina Bled najti tudi v svojem proračunu.
Zaradi izvoza Bled center, ki je planiran med spodnjo postajo žičnice na smučišču Straža in hotelom Trst, bo žal treba žrtvovati del kompleksa Trst, konkretno gostišče Peglez'n in priljubljeno zbirališče mladih – bar Troha, ki ju bo treba zaradi preozkega dostopa do Ljubljanske ceste porušiti in na tem mestu zgraditi večje križišče.
Pogodbe so že podpisane, tako da naj bi po neuradnih podatkih švicarski izvajalec, ki ima dolgoletne izkušnje pri gradnji zahtevnih predorov pod alpskimi masivi, začel gradnjo takoj po koncu turistične sezone, predvidoma konec septembra. Gradnja skoraj štirih kilometrov predorov in pripadajočih objektov naj bi bila zaključena do sredine leta 2014.