Čakajoč na državno milost
Peugeot je tudi k nam pripeljal svoj prvi električni mestni avtomobil iOn.
Iona tako kot Mitsubishijev tehnično sorodni i-Miev in Citroënovo izpeljanko C-Zero poganja izključno električna energija, ki oskrbuje sinhronski motor s trajnim magnetom. Pogonski stroj razvije moč 47 kilovatov (64 KM) v območju med 3000 in 6000 vrtljaji v minuti. Največji navor 180 Nm doseže v območju od 0 do 2000 vrtljajev v minuti, njegova moč se prenaša na kolesa prek enostopenjskega reduktorja. Napajanje motorja zagotavljajo litij-ionski akumulatorji zadnje generacije, nameščeni na sredini vozila. Sestavlja jih 88 celic z zmogljivostjo 50 amperskih ur in z močjo 16 kilovatnih ur. Napajalni kabel je mogoče priključiti na običajno 220-voltno električno omrežje. Za celovito polnjenje je potrebnih šest ur, v samo 30 minutah pa je mogoče baterije napolniti do 80 odstotkov prek zunanjega priključka z enofaznim tokom. Tudi uporaba malčka ni zahtevna. Ko je kontaktni ključ obrnjen v položaj za zagon, zvočni signal potrdi zagon motorja, na armaturi se prižge kontrolna lučka in vožnja se lahko začne. Upravljanje je enako kot pri drugih avtomobilih z avtomatskim menjalnikom, torej nobene sklopke, ampak zgolj stopalki za pogon in zavoro. Ion pospešuje vse do najvišje hitrosti 130 kilometrov na uro. Z mesta do 100 kilometrov na uro pospeši v približno 15 sekundah, od 60 do 90 kilometrov na uro pa v 6 sekundah. Z enim polnjenjem baterij je mogoče prevoziti do 130 kilometrov.
Peugeot Slovenija vsaj za letos z iOnom nima ambicioznih načrtov, saj bo treba počakati, ali se bo država končno zganila in za električne avtomobile uvedla subvencije. Dokler jih ne bo, je treba za električnega leva odšteti 35.460 evrov, sčasoma bodo avtomobil ponujali tudi v najem.