Iz Naklega po vseh Mercatorjih
Gospodarska ministrica Darja Radić je v petek slovesno odprla tri Mercatorjeve proizvodne obrate. Investicija je skupaj vredna 2,8 milijona evrov, od 105 zaposlenih je 39 novih.
Naklo – Manj znano je, da ima Mercator kot največji živilski trgovec v regiji tudi 12 proizvodnih dejavnosti, od petka tri tudi v Naklem. »Odpiramo proizvodnje z veliko dodane vrednosti, saj je vse pripravljeno kakovostno in z obrtniškim znanjem, namenjeno zgolj v našo trgovsko mrežo,« je ob odprtju povedal član Mercatorjeve uprave Peter Zavrl. V petek so v Naklem odprli preurejen objekt za izdelavo mesnih delikatesnih dobrot (ta sicer deluje že kako leto) ter popolnoma nov obrat za pripravo brezmesnih delikatesnih izdelkov in proizvodnjo finih slaščičarskih izdelkov in piškotov Kranjski kolaček.
»Za Slovenijo, Gorenjsko in Mercator je danes pomemben dan,« je v uvodu poudarila ministrica Darja Radić, ki upa, da se tudi s takimi odprtji kaže okrevanje gospodarstva: »Vi kljub krizi ne tarnate, ste uspešni in iščete nove trženjske priložnosti. Mercator je eno vodilnih podjetij v Sloveniji, ki dokazuje, da se lahko še širi v regiji.« Kranjski kolaček je Mercator preselil iz majhne delavnice v starem mestnem jedru Kranja, premajhni in zastareli prostori so bili prej v Tomačevem tudi za izdelke Mizica, pogrni se.
Prenovljeni objekt v Naklem meri skoraj 2500 kvadratnih metrov, dodatni obrat za pripravo jedi še dobrih dvesto kvadratnih metrov. V vseh treh obratih skupaj ima delo približno 105 zaposlenih, med njimi je tudi veliko invalidov. Izdelke iz vseh treh obratov prodajajo v vseh Mercatorjevih centrih, torej tudi izven Slovenije.
»Mercator je eno redkih slovenskih podjetij z velikim potencialom za širitev v širšo regijo in da postane pomemben igralec. Zaradi enega nezanesljivega lastnika pa je postal prevzemna tarča, kar težko sprejemam,« o morebitni prodaji deleža Pivovarne Laško v Mercatorju hrvaškemu Agrokorju pravi ministrica Darja Radić in nadaljuje: »Pot bi morala biti obratna, Mercator bi moral prevzemati slabša in ranljiva podjetja v regiji. Poiskati moramo strateškega lastnika, ki bo sledil viziji uprave po širitvi in rasti.«