Renčanje je spet glasnejše
Novi Peugeot 508 prihaja hkrati v dveh karoserijskih različicah.
Pri Peugeotu so se odločili, da bo novinec z oznako 508 hkrati nadomestil kar dva avtomobila, srednjerazredni 407 v srednjem in že skoraj pozabljeni 607 v višjem srednjem razredu. Poleg tega so se Peugeotovi strategi odločili, da bodo hkrati poslali na ceste obe karoserijski izvedbi, 4,79 metra dolgo limuzino in dobra dva centimetra daljši kombi z zdaj že uveljavljeno oznako SW. Peugeotovim oblikovalcem je uspelo zrisati skladno limuzino in dinamičen kombi, oba z dolgo medosno razdaljo (2,82 metra) in kratkima previsoma preko koles. Spredaj bosta obe karoserijski različici razpoznavni po široki maski hladilnika, zadaj pa predvsem po lučeh s tehnologijo svetlečih diod.
Pogonu je namenjenih šest motorjev, dva bencinska in štirje turbodizelski. V bencinskem delu je v dnu razpredelnice 1,6-litrski atmosferski štirivaljnik (88 kW/120 KM), ki mu sledi bolj prepričljivi 1,6-litrski sorodnik s pomočjo turbinskega polnilnika (115 kW/156 KM). Najšibkejši turbodizelski stroj je 1,6-litrski (82 kW/112 KM), ki ga ponujajo tudi v različici e-Hdi, z vgrajenim sistemom za samodejno zaustavitev (ta se zgodi že pri 8 kilometrih na uro). Bolj zahtevnim voznikom sta namenjena še dva 2,0-litrska turbodizelska štirivaljnika (103 kW/140 KM in 120 kW/163 KM), povsem na vrhu pa kraljuje še 2,2-litrski (150 kW/204 KM). Pester je tudi izbor menjalnikov, sega od pet- in šeststopenjskega ročnega do šeststopenjske avtomatike in robotiziranega menjalnika. Za najcenejšo limuzino je treba odšteti 20.500 evrov, SW je 800 evrov dražji.