Renčanje je spet glasnejše
Novi Peugeot 508 prihaja hkrati v dveh karoserijskih različicah.
Pri Peugeotu so se odločili, da bo novinec z oznako 508 hkrati nadomestil kar dva avtomobila, srednjerazredni 407 v srednjem in že skoraj pozabljeni 607 v višjem srednjem razredu. Poleg tega so se Peugeotovi strategi odločili, da bodo hkrati poslali na ceste obe karoserijski izvedbi, 4,79 metra dolgo limuzino in dobra dva centimetra daljši kombi z zdaj že uveljavljeno oznako SW. Peugeotovim oblikovalcem je uspelo zrisati skladno limuzino in dinamičen kombi, oba z dolgo medosno razdaljo (2,82 metra) in kratkima previsoma preko koles. Spredaj bosta obe karoserijski različici razpoznavni po široki maski hladilnika, zadaj pa predvsem po lučeh s tehnologijo svetlečih diod.
Pogonu je namenjenih šest motorjev, dva bencinska in štirje turbodizelski. V bencinskem delu je v dnu razpredelnice 1,6-litrski atmosferski štirivaljnik (88 kW/120 KM), ki mu sledi bolj prepričljivi 1,6-litrski sorodnik s pomočjo turbinskega polnilnika (115 kW/156 KM). Najšibkejši turbodizelski stroj je 1,6-litrski (82 kW/112 KM), ki ga ponujajo tudi v različici e-Hdi, z vgrajenim sistemom za samodejno zaustavitev (ta se zgodi že pri 8 kilometrih na uro). Bolj zahtevnim voznikom sta namenjena še dva 2,0-litrska turbodizelska štirivaljnika (103 kW/140 KM in 120 kW/163 KM), povsem na vrhu pa kraljuje še 2,2-litrski (150 kW/204 KM). Pester je tudi izbor menjalnikov, sega od pet- in šeststopenjskega ročnega do šeststopenjske avtomatike in robotiziranega menjalnika. Za najcenejšo limuzino je treba odšteti 20.500 evrov, SW je 800 evrov dražji.



Zgornja Gorenjska
Kranjska Gora
Jesenice
Žirovnica
Radovljica
Bled
Gorje
Bohinj
Osrednja Gorenjska
Tržič
Naklo
Kranj
Preddvor
Jezersko
Šenčur
Cerklje na Gorenjskem
Južna Gorenjska
Železniki
Žiri
Gorenja vas-Poljane
Škofja Loka
Medvode
Vodice
Vzhodna Gorenjska
Komenda
Kamnik
Mengeš
Trzin
Domžale
Moravče
Lukovica
Karavanke

