Pozitivna energija serijsko
Na slovenske ceste bo v kratkem prispel novi samozavestni Citroën C4.
Francoski Citroën kljub trudu v spodnjem srednjem razredu doslej ni igral najvidnejše vloge. Z novim C4, ki te dni prihaja na slovenski avtomobilski trg, so ambicije spet višje, kajti avtomobil je v primerjavi s predhodnikom vsestransko dozorel.
Predvsem pa so pri Citroënu poskrbeli, da je novinec na višji kakovostni ravni od predhodnika, tako glede izdelave kot izbire materialov. Zunanja podoba je spredaj precej agresivna, zasnovana v slogu že znanega C5, zadaj je dokaj umirjena. Razen petvratne kombilimuzine za zdaj ni napovedana še nobena druga karoserijska različica, zagotovo ne bo trivratnega kupeja. Sicer pa je novi C4 zrasel v vse smeri. 380-litrski prtljažnik je mogoče povečati na 1183 litrov, oziroma ga je skoraj za tretjino več kot pri predhodniku.
Poleg tega se novi C4 lahko pohvali še s sodobnimi, sicer večinoma doplačilnimi sistemi, ki so bolj v domeni avtomobilov višjih razredov, na primer s sedeži, ki znajo tudi masirati, opozorilnikom za vozilo v mrtvem kotu, tresenjem sedežev, če vozilo nenamerno skrene z voznega pasu, in tako naprej. Zraven so tudi take delikatese kot na primer možnost nastavitve osvetlitve merilnikov in številk in tako naprej.
Motorno paleto sestavlja sedem pogonskih strojev, trije bencinski in štirje turbodizelski. V bencinskem delu je osnovni 1,4-litrski (70 kW/95 KM), sledi 1,6-litrski (88 kW/120 KM) in 1,6-litrski s turbinskim polnilnikom (115 kW/156 KM). Trije turbodizelski motorji imajo 1,6 litra gibne prostornine (60 kW/90 KM in 82 kW/110 KM, eden s samodejnim šeststopenjskim robotiziranim menjalnikom), močnejši je 2,0-litrski (110 kW/150 KM). Na voljo bodo trije osnovni paketi opreme, cene se z znatnim popustom začenjajo pri 11.990 evrih, kar zveni ugodno.