Dodana vrednost
Opel v svojo modelno paleto dodaja kombijevsko astro Sports Tourer.
Skoraj natanko po letu dni, odkar je na ceste prispela nova generacija petvratne Oplove astre, je nastopil še čas za kombijevsko različico Sports Tourer.
Nova karoserijska različica Oplovega najbolj popularnega modela s skoraj 4,70 metra skupne dolžine spada že skoraj v srednji razred. Kot je običajno, je nov le zadnji del, ki ga je oblikovalcem uspelo elegantno spojiti v celoto, pri tem pa je najbolj pomembno, da se avtomobil ponaša s prostornim prtljažnikom, osnovna prostornina namreč znaša okroglih 500 litrov, s podrto sedežno klopjo pa naraste na poldrugi kubični meter, natančno na 1550 litrov.
Zasluge za hitro in enostavno prilagajanje prtljažnega prostora ima na novo zasnovan sedežni sistem, ki mu pravijo 'flexfold'. Zgolj s pritiskom na gumb se naslonska in sedalna dela zadnje klopi zložita, ne da bi bilo treba odstranjevati varnostne pasove.
Pri motorni paleti ni nobenih novosti, vseh pet bencinskih in štirje dizelski pogonski stroji so znani že iz petvratne astre. V bencinskem delu je osnovni 1,4-litrski atmosferski štirivaljnik (74 kW/100 KM), ki se mu pridružujeta še dve s turbinskim polnilnikom podprti različici (88 kW/120 KM in 103 kW/140 KM). Tudi 1,6-litrski motor (85 kW/115 KM) ima svojega močnejšega sorodnika (133 kW/180 KM). Med turbodizelskimi motorji je najmanjši 1,3-litrski (70 kW/95 KM), najmočnejši je 2,0-litrski (118 kW/160 KM), vmes sta še dva 1,7-litrska (81 kW/110 KM in 92 kW/125 KM).
Najcenejša astra s podaljškom je naprodaj za 14.990, najdražja pa za 24.680 evrov.