Nosilec tradicionalnih vrednot
Suzuki med malčki z novo generacijo najmanjšega modela Alto
Avtomobilov, ki bi imeli za seboj tridesetletno zgodovino, ni prav veliko. Zato lahko pri japonskem Suzukiju najmanjši evropski model Alto zapišejo v svojo biografijo z velikimi črkami. Malček, ki ga od leta 1983 izdelujejo tudi v Indiji, se lahko pohvali z odmevnimi prodajnimi številkami, do lani so jih namreč izdelali več kot deset milijonov. Nova generacija Alta ohranja dolžinsko skromnost s 3,5 metra dolžine, kljub temu pa preseneča z dokaj prostorno potniško kabino, za katero je še 129-litrski prtljažnik, s podiranjem zadnje klopi povečljiv na 774 litrov. Zunanjost je vsaj spredaj dovolj mladostno energična, da zna biti všečna različnim okusom, čeprav se ne spogleduje s povsem zadnjimi modnimi smernicami. Tudi v notranjosti ni nobenih oblikovnih presežkov, pač pa je vse podrejeno racionalnosti, tudi plastika armaturne plošče, ki ni iz najboljšega kakovostnega razreda. V skladu z racionalno zasnovo Suzuki za svojega malčka ponuja en sam motor, 1,0-litrski bencinski trivaljnik s 50 kilovati (68 KM) in sorazmernim skromnim navorom. Kljub temu motor pokaže kar nekaj živahnosti, tovarna obljublja skromno povprečno porabo 4,4 litra na 100 kilometrov, izpuhi pa so v skladu z normativi Euro 5. Alto se s tem pogonskim strojem požene do najvišje hitrosti 155 kilometrov na uro, do hitrosti 100 kilometrov na uro pa pospeši v 14 sekundah. Avtomobili za slovenski trg so opremljeni dokaj skromno, zato je privlačnejša izvedba z boljšim paketom opreme comfort, ki med drugim vključuje ročno klimatsko napravo, štiri varnostne vreče, protiblokirni zavorni sistem in še nekaj drugih dodatkov. Cenovno se Alto postavlja povsem ob bok svojim tekmecem, osnovna različica stane 7.990 evrov, bolje opremljena pa je za tisočak dražja.