Na trgu previdni optimizem
Prodaja lahkih gospodarskih vozil si je nekoliko opomogla.
Po lanskem strmem padcu prodaje lahkih dostavnih vozil, ki se je v manjši meri nadaljeval tudi v letošnji prvi polovici, septembrska prodajna statistika vendarle vliva nekoliko upanja na boljše čase. Prejšnji mesec je bilo namreč prodanih 412 lahkih dostavnikov, v enakem lanskem mesecu pa 375, kar pomeni okroglo desetino več. Tudi prodaja na letni ravni je skoraj izenačena z lansko, po statistiki sta bili v letošnjih devetih mesecih prvič registrirani 3702 vozili, v enakem lanskem obdobju pa 23 več.
Med znamkami je prvo mesto ohranil Renault, ki mu je s prenovljeno modelno paleto uspelo celo znatno izboljšati prodajno številko in utrditi tržni delež. Za drugi dve stopnički se pulita francoska sorodnika Peugeot in Citroën, medtem ko se četrtega mesta trdno oklepa Volkswagen, ki je s te pozicije sklatil italijanski Fiat. Vse znamke v prvi deseterici so v devetih mesecih sicer zabeležile prodajne minuse v primerjavi z lanskim tričetrtletjem, vendar je skupno sliko popravil prvouvrščeni Renault, ki je v znatnem plusu.
Napovedi do konca leta so sicer previdne, zato bo velik dosežek že to, če bo prodaja lahkih gospodarskih vozil ostala na enaki ravni, oziroma ne bo več upadala.
Prodaja lahkih gospodarskih vozil v lanskem in letošnjem tričetrtletju
znamka |
prodaja I-IX 2009 |
prodaja I-IX 2010 |
razlika |
Renault |
780 |
1189 |
409 |
Peugeot |
592 |
607 |
15 |
Citroën |
622 |
534 |
-88 |
Volkswagen |
382 |
375 |
-7 |
Fiat |
323 |
321 |
-2 |
Opel |
207 |
170 |
-37 |
Ford |
193 |
146 |
-47 |
Mercedes-Benz |
199 |
106 |
-93 |
Iveco |
127 |
77 |
-50 |
Toyota |
74 |
32 |
-42 |