V soju zelenega zlata
Znana sedemdesetmetrska stolpnica iz leta 1933 je v zgornjih nadstropjih podoživela rojstvo, kultura pitja kave dobiva širši pomen, gorenjski deskar na snegu in zagrebška modna ustvarjalka pa sta predstavila nove modne kose.
Mislim, da ni Gorenjca, ki ne bi poznal slavnega ljubljanskega Nebotičnika. Sploh starejše generacije se ga še zelo dobro spominjajo. Kot simbol Ljubljane, predvsem pa kot nekaj 'obveznega', kamor so se z izbranci oziroma izbrankami odpravili vsaj na kavo, če so slučajno obiskali Ljubljano.
Tokrat so njegovo odprtje ponovili. Oživili so štiri zgornja nadstropja, ki so več kot deset let samevala. Med njimi slavno teraso, restavracijo, kavarno, klub oziroma VIP prostor, ki je doživel svojo predstavitev zadnji. Prenove se je pred tremi leti lotil avstralski Slovenec, finančnik Anthony Tomažin. Cena je bila 1,2 milijona, v obnovo pa je bilo vloženih še okoli 4,5 milijona evrov.
Zakaj Kranj, pa je bilo vprašanje, ki ga je v zadnjih mesecih dobival Borut Mavsar (predstavnik Barcaffeja), ko so v gorenjski prestolnici pred kratkim odpirali prvi trening center za pripravo kave v Sloveniji. Odgovor: »Zakaj pa ne? V zadnjem času je Kranj postal spalno naselje za Ljubljano in takšen projekt, kot je naš, bo pripomogel k njegovemu prebujanju.« Kava je v svetu takoj za vodo najpogosteje uporabljena pijača. Za države tretjega sveta je najpomembnejšo izvozno blago in takoj za nafto, drugi največji posel na svetu.
Zabavo ob slavnostnem odprtju trening centra so poimenovali Zabava v soju zlata, z glasbo sta povabljene navdušili violinistka Oxana Pečeny in Nina Pušlar, za povezovanje pa so prosili simpatično Bernarno Žarn.
Namen in naloga trening centra je svetovanje in izobraževanje o kavi, razvijanje pozitivnega odnosa do kave, skrb za širjenje znanja o pripravi kakovostnega napitka in razvijanje kulture pitja kave. Center je namenjen tako obstoječim kupcem kot izobraževalnim institucijam.
Vrhunska zagrebška modna oblikovalka Ivona Martinko in Rok Flander, uspešen deskar na snegu, ki prihaja iz Dragočajne, sta v sredo v ljubljanski kavarni Zvezda predstavila kolekcijo oblačil za jesen in zimo 2011. Še posebej sta ponosna na kreacije z inovativnimi imeni – tobogan, up-side, down, vrtnica, multiplan in hully gully. Vodilna ideja je kreativna preobrazba materialov, oblačil in ljudi. Domišlja kreacij je vpeta v zavijanje, odvijanje, zapenjanje, večplastnost, domiseln svet hlač, ki so lahko tudi krilo. In cene: vse od sedemdeset evrov za kos, do tristo za jesensko jakno, petsto za kulten zimski plašč.