Športnost od koles do strehe

Test: Renault Clio RS Sport 2.0 16V

Marsikomu, ki še ni preživel svoje mladosti, ali pa se vsaj počuti mladega po srcu, ob pogledu na športni avtomobil začne hitreje biti srce. Pa ne samo ob čistokrvnih dirkalnikih, ampak tudi ob povsem serijskih avtomobilih, ki se bahajo z mišičasto zunanjostjo in primerno močnim motorjem. In med temi svoj prostor tudi v novi generaciji išče Renault Clio RS, ki so ga zasnovali izkušeni strokovnjaki v oddelku Renault Sport.

Clio RS je športnik od koles do strehe, spredaj so mu nataknili agresiven odbijač z veliko režo za zajemanje zraka v motorni prostor, za razkazovanje karoserijskih mišic skrbijo nabuhli blatniki, zadaj za celostno podobo poskrbita razmaknjena široka zaključka izpušnih cevi. In vse skupaj ni samo šminka, ampak resničnost: 2,0-litrski bencinski štirivaljnik odločno zarohni že ob dokaj rahlem pritisku na plin in z vrtenjem rad pokaže, da je poln energije. Merilnik vrtljajev se hitro povzpne do prepovedanega območja, ko elektronika vozniku najprej s piskom, nato pa z ustavitvijo dobave goriva naznani, da mu je dovolj. Ampak, pospeški so tolikšni, da hrbet temeljito pritisne ob naslonjalo športnega školjkastega sedeža in dosežena hitrost krepko presega dovoljeno. Šeststopenjski ročni menjalnik ima zelo kratka razmerja in je s solidno natančnostjo kot nalašč za vozniške užitke na ovinkastih cestah. Na avtocestah je pri visoki hitrosti motornega in vetrnega hrupa skoraj preveč za poslušanje radia ali še znosno glasnost govorjenja. Pri avtomobilu, kakršen je Clio RS, je vprašanje porabe goriva manj pomembno kot uživanje v vožnji, je pa z njim treba kar pogosto na bencinsko črpalko, saj se poraba le nerada spusti pod 12 litrov na 100 prevoženih kilometrov.

Družinska uporabnost je v športni različici povsem zapostavljena, saj podvozje s čvrsto nastavitvijo povzroča tresljaje in grobo požiranje cestnih grbin, kar potnikom na zadnjih sedežih zagotovo ni všeč. Ima pa Clio RS seveda dovolj drugih atributov, s katerimi zna prepričati športnosti željne voznike. In to niti ne za pretirano visoko ceno.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1998 ccm

Največja moč pri v/min: 147 kW/200 KM

Najvišja hitrost: 225 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 11,3/ 6,4/ 8,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 20.480 EUR

Uvoznik: Renault Nissan Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Zanimivosti / četrtek, 26. junij 2008 / 07:00

Poletne prireditve v Tržiču

Junija so se začele Tržiške poletne prireditve. Ob matinejah za otroke ponujajo gledališke igre, koncerte in še marsikaj.

Objavljeno na isti dan


Splošno / sobota, 20. oktober 2007 / 07:00

Odgovori na vprašanje in pobude

(Iz gradiva za sejo občinskega sveta)

Splošno / sobota, 20. oktober 2007 / 07:00

Skrbijo za lepe rože in vrtove

S cvetjem in zelenjem so polepšali poletni vsakdan na Plavžu.

Splošno / sobota, 20. oktober 2007 / 07:00

Jeseniška gradbišča

Na parkirnem prostoru jeseniškega pokopališča na Blejski Dobravi hitijo z gradbenimi deli. Uredili bodo odvodnjavanje s parkirnega prostora, asfaltirali celot...

Splošno / sobota, 20. oktober 2007 / 07:00

Na Hrušici bo 12 novih stanovanj

Na Hrušici gradijo nov stanovanjski blok. V njem bo 12 neprofitnih stanovanj. Sedem bo dvosobnih velikosti od 50 do 65 kvadratnih metrov, preostala bodo enosobna in garsonjere. Investitor gradnje...

Splošno / sobota, 20. oktober 2007 / 07:00

Na Hrušici odlično obvladajo gasilske veščine

Pri Prostovoljnem gasilskem društvu Hrušica se lahko od stoletnega jubileja naprej pohvalijo z vedno novimi uspehi in dosežki. Temeljito so obnovili dom, dobili novo sodobno gasilsko vozilo,...